וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה נוספת להפקת "ההוביט"?

שני גורקביץ'

25.4.2011 / 20:53

השחקן רוב קזינסקי, שלוהק כפילי הגמד בעיבוד הקולנועי לספרו של ג'י.ר.ר. טולקין, פרש מסיבות אישיות. "הצילומים לא יושפעו", אמר הבמאי פיטר ג'קסון

הבמאי פיטר ג'קסון אישר במהלך החג את הדיווחים על פרישתו של השחקן הבריטי רוב קזינסקי ("איסט אנדרז"), מתפקידו ב"ההוביט". קזינסקי אמור היה לגלם את הגמד פילי בגרסה הקולנועית בת שני החלקים לספרו הקלאסי של ג'י.ר.ר. טולקין. הצילומים החלו בחודש שעבר בוולינגטון לאחר עיכובים חוזרים ונשנים שהחלו עם פרישתו של הבמאי המקורי, גיירמו דל טורו, והחלפתו בג'קסון, המשיכו בשריפות באתר הצילומים עקב רעידת האדמה שפקדה את ניו זילנד, ובמחלוקת עם ארגוני העובדים בניו זילנד וכן באשפוזו של הבמאי ג'קסון עקב בעיות אולקוס. החלק הראשון של "ההוביט" מיועד לצאת לאקרנים ב-19 בדצמבר 2012.

"היה נהדר לעבוד עם רוב, וההתלהבות שלו וחוש ההומור
המדבק שלו יחסרו לכולנו. עליי לומר שעזיבתו של רוב לא תשפיע על המשך הצילומים של 'ההוביט', ולא תשפיע על העבודה שנעשתה עד עתה, כיוון שלא צילמנו הרבה מקו העלילה של פילי", כתב ג'קסון בעמוד הפייסבוק שלו. "כרגע אנחנו מצלמים סצנות עם בילבו בלי הגמדים, מה שייתן לנו זמן למצוא פילי חדש", הוסיף הבמאי.

קזיסנקי עוזב את ההפקה מסיבות אישיות שלא פורטו, אך הודה לג'קסון ולצוות "ההוביט": "פיטר והצוות היו הצוות הכי נהדר ותומך לעבוד עבורו, וליבי עצוב באמת שכך התגלגלו הדברים", צייץ השחקן. "'ההוביט' ימשיך ויהיה גדול כמו שראיתי, ואני אתגעגע למשפחה ולחברים שיש לי כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully