וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי המתים: "הישרדות: איי קמרינס" היא העונה החלשה בתולדות התוכנית

26.4.2011 / 7:30

אחרי שחלפו חודשיים וחצי מאז שעלתה לאוויר, הגיע הזמן להכתיר את העונה הנוכחית של "הישרדות" כחלשה ביותר בתולדות התוכנית. פז חסדאי השורד האחרון

כל הסימנים מראים שהעונה הנוכחית של "הישרדות" ממשיכה לרוץ. יש פרומואים, יש תמונות של אירית רחמים במדורי הרכילות, אפילו בלוח השידורים התוכנית עדיין מופיעה. אבל אז אתה פותח ערוץ 10 בשעה היעודה, מצפה לתוכנית שבעבר חיבבת והערכת, מוכן להסתפק במעט תככים, משימות ואסטרטגיות – ובתמורה מקבל כלום. אילו היה סתם משעמם אז מילא, אבל באמת לא קורה שם כלום. העלילה לא מתפתחת. העניינים לא מתקדמים. אחרי שעה וחצי של צפייה בפורמט המוכר בשם "הישרדות", אין אפילו זיכרון אחד, אין אפילו סצינה אחת חזקה, אין משפט שייחקק בראש, אין דמות משעשעת או מסקרנת, אין כלום. שום דבר. שעה וחצי של ריק וריקנות.

מי זוכר שזה היה הלהיט של ערוץ 10? שדן מנו הסעיר את המדינה? ועכשיו, עם מה נשארנו? עם יניב רוחן, פועל הזבל מפתח תקוה, שמודה שהחלום שלו זה להופיע על השער של המקומון "מה בפתח". שלושה שבועות עברו מאז ששודר הפרק הקודם (ללא ספק הפוגה שערורייתית בין פרק לפרק), וקשה שלא להניח שהמטרה היא להשכיח מהצופה את העובדה שמדובר בעונה חלשה במיוחד. אבל במקום שערוץ 10 יספק פרק סנסציוני, מלא בדרמות ובלכלוכים אנושיים, כזה שאולי ישיב לתוכנית את כבודה האבוד ואת צופיה המיואשים, קיבלנו אתמול (שני) עוד שעה וחצי של מריחת זמן חסרת תכלית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שעה וחצי שבהן פשוט לא קורה כלום. מתוך "הישרדות: איי קמרינס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

על הדחות כבר אין מה לדבר. הסיכויים לפרק הדחה ב"הישרדות" הישראלית נמוכים יותר מהסיכוי לשמוע משפט קוהרנטי מפיו של רוחן. האמנם זה כל כך מוגזם לבקש הדחה אחרי שלושה שבועות עקרים? איך יכול להיות שהעונה הזו רצה כבר במשך חודשיים וחצי, ועדיין נותרו כל כך הרבה מתמודדים על האי? מה עשינו כל הזמן הזה? כנראה שכלום. פשוט כלום.

גם על המתמודדים כבר אין צורך להרחיב. אירית רחמים עוד איכשהו מפתיעה מדי פעם, אבל השאר אפרוריים ומשעממים. גב ואוהד כריזמתיים כמו פלקט, גיורא גורם לשפקס להפוך למיתולוגי, ובמצוקה שכזו, אין פלא שהצלם נאלץ להיכנס לחדר האמבטיה של נטלי וכמעט לסבן לה את הגב. אז אם כבר יורדים נמוך, למה לא לרדת עוד קצת למטה, ולפחות להראות ישבן? לא בשביל זה הכנסתם לשם מצלמה?

ולסיום, פועל הזבל. דווקא הוא מקבל זמן מסך יותר מכולם, האיש שאמור להיות גולת הכותרת של העונה, זה שיספק מטבעות לשון מטופשים שאולי יותירו איזשהו חותם בתרבות הישראלית. מה כל כך אטרקטיבי באיש הזה, שבהשוואה אליו אפילו ג'קי מנחם נשמע כמו סוקרטס? את מי בדיוק הוא מצחיק? מה הופך אותו לכוכב טלוויזיה? אילו אנשים אומרים לעצמם בתחילת הערב "אני חייב היום לראות 'הישרדות' כדי לדעת מה עלה בגורלו של יניב רוחן"? התוכנית הזאת, שבמקורה היא חכמה בהרבה ממנו, ראויה לכוכב אחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"הישרדות: איי קמרינס", ימי ראשון ושני, 21:00, ערוץ 10

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully