וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתראות, בוס: סטיב קארל עזב את "המשרד"

עינב שיף

29.4.2011 / 9:04

איך נפרדו דווייט, ג'ים ופאם מהבוס שלהם, מייקל סקוט? כל מה שקרה בפרק האחרון בסדרה בכיכובו של קארל וגם - מיטב קטעי ה"זה מה שהיא אמרה" של הבוס הטוב בעולם

(צפו במיטב רגעי ה-"That's What She Said", הפראזה האהובה על מייקל סקוט)

מיליוני אנשים בארה"ב הרשו לעצמם להזיל דמעה אמש (חמישי, שעון ארה"ב), עת סיים סטיב קארל קדנציה מרשימה בתפקיד מייקל סקוט, הבוס של חברת דנדר מיפלין. אחרי 7 עונות בתפקיד הראשי שהפך אותו לכוכב, קארל הודיע כי לא יחדש את חוזהו ואמש, ארבעה פרקים לפני סיום העונה, עזבה דמותו את המשרד בפעם האחרונה.

בפרק עצמו, לאחר שיר הפרידה המרגש מהשבוע שעבר, קארל נפרד בדמעות מדווייט שרוד (ריין ווילסון) המופרע במכתב המלצה מרגש, אותו הקריא דווייט בסצנה שעל פי רוב המבקרים, היתה הטובה ביותר פרק. בנוסף, רגע הפרידה בין ג'ים למייקל (אותו כינה ג'ים "הבוס הכי טוב שהיה לי") היה חזק לא פחות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זמן לומר שלום. סטיב קארל בפרק האחרון של "המשרד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם ההתייחסות של מייקל לצוות הצילום המסור שמלווה את עובדי "המשרד" היתה משעשעת: רגע לפני שהוא טס לקולורדו, סקוט הסיר את המיקרופון שצמוד לבגדיו במשך שבע עונות וביקש: "תודיעו לי בבקשה אם זה אי פעם ישודר, בסדר?".

עתה, ללא קארל, תמשיך "המשרד" עם הבוס האורח וויל פארל ושורת אורחים שיגיעו לפרק הסיום של העונה בעוד מספר שבועות. לעת עתה, לא ברור מי יאייש את תפקידו של קארל בעונה הבאה של סדרת הלהיט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully