וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרישות של Hurts: דוגמניות וקונדומים

עינב שיף

4.5.2011 / 8:00

ההרכב הבריטי, שיופיע בישראל ב-17 במאי, דורש ממפיקי המופע לספק לו תמונות של דוגמניות וחבילת אמצעי הגנה

הרבה דרישות אירוח של להקות מחו"ל ראתה וואלה! תרבות בימיה והיו בהם לא מעט דברים מוזרים – החל מהדרישה של מוריסי לאיסור מכירת בשר בשטח ההופעה ועד דרישות הצ'יפס של ג'סטין ביבר. אבל הדרישות של Hurts, שיופיעו בישראל ב-17 במאי (רדינג 3 בתל אביב), הן באמת משהו נדיר.

אולי הדרישה המוזרה ביותר של ההרכב היא שבחדר ההלבשה שלהם ייתלו חמש תמונות של דוגמניות על מפורסמות. לא הובהר אם מדובר בדוגמניות מקומיות או לא, אבל מעניין מי יהיו ברות המזל. בנוסף, מבקשת הלהקה חבילה של שלושה קונדומים מסוג דורקס, כך שאולי התוכניות של הלהקה הן מעבר לבהייה בתמונות של אותן דוגמניות.

וזה לא הכל: Hurts דורשים 12 ורדים ארוכות ללא קוצים עבור הבמה, חמש גלויות מבוילות של אתרים היסטוריים בישראל שאפשר יהיה לשלוח לבריטניה, מצלמה חד פעמית, 96 בקבוקי מים, יין צרפתי, צנצנת דבש ועוד מבחר מאכלים ומשקאות שהן חובה. בתור פריט רשות, דורשת הלהקה להכין בקבוקי וויסקי, ג'ין וטוניק, "למקרה שהלהקה תדרוש – נא להיות מוכנים", כפי שכותב מנהלה בטופס הדרישות. לאחר ההופעה, דורשת הלהקה פיצות, חטיפים ומים. כמו כן, הלהקה דורשת שיתלוו אליה מינימום שישה אנשי צוות מקומיים.

בחדשות אחרות, הפקת המופע הודיעה על בחירת להקת חימום לאירוע – ההרכב המצוין Tiger Love, בו חברים האחים גיגי ורועי בן ארצי ולורל עמיר, מתופף ביט 69 לשעבר. הלהקה עובדת בימים אלו על אלבום בכורה באנגליה, שם הופיעה כבר עם יוצרים כמו Uffie ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • HURTS
  • Tiger Love

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully