וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנון: "אין איסור על מכירת 'Born This Way' של גאגא"

שני גורקביץ'

9.6.2011 / 10:48

בכיר בשירות הביטחון הכללי במדינה הודיע כי בניגוד לפרסומים קודמים, האלבום השנוי במחלוקת דווקא אושר להפצה במדינה

ראש מחלקת הפרסומים בשירות הביטחון הכללי הלבנוני, סגן אלוף כאמאל סאפה, הודיע אתמול (רביעי) באופן רשמי כי לא הוטל איסור על הפצת אלבומה החדש של ליידי גאגא במדינה. זאת, בעקבות פרסומים כי המשטרה הלבנונית החרימה בסוף השבוע את המשלוח של הדיסק "Born This Way", מחשש שתוכנו יפגע באוכלוסיה הנוצרית במדינה.

"כמה רשתות לבנוניות וזרות דיווחו ששירות הביטחון הלבנוני הכללי אסר על כניסתו והפצתו של אלבומה של הזמרת ליידי גאגא", הודיע סאפה. "מפקדת הביטחון הכללי מבהירה כי הביטחון הכללי הלבנוני לא פרסם החלטה לאסור את כניסתו והפצתו של האלבום הזה, אלא דווקא אישר את כניסתו והפצתו בשווקים הלבנוניים".

מלבד פרסום דבריו של סגן אלוף סאפה, הדיילי סטאר הלבנוני הוסיף ובדק את הסוגיה עם בכיר בקהילה הנוצרית במדינה שטען כי לא נעשתה כל פנייה לאסור את הפצת האלבום על רקע של פגיעה בדת. בכתבה מצוטט גם עובד ברשת וירג'ין בביירות, שטוען כי האלבום מונח על המדפים כבר משלשום.

נראה כי כל גורם אפשרי כבר הביע את עמדתו בסוגיה, מלבד הזמרת עצמה. אולם, למרות שחלקים ממילות שיריה מצונזרים במדינות מסוימות ואף נאסרים כליל להשמעה ברדיו, אלבומה השני כובש את פסגות מצעדי המכירות בכל רחבי העולם ועד כה נמכר בכ-2 מיליון עותקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully