וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: "העשב של השכן" חזרה ובגדול

5.7.2011 / 9:20

"העשב של השכן" פתחה מצוין את העונה, עוד בחורות יפות יגיעו ל"משחקי הכס" וג'ימי קימל מנסה להרוג את צ'רלי שין. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: "העשב של השכן" חזרה, ועוד המלצות קיץ

מרי לואיז פרקר מתוך "העשב של השכן". imdb
סטלנות כהורות אלטרנטיבית. מרי לואיז פרקר מתוך העונה השביעית של "העשב של השכן"/imdb

ילדים בכל מקום, לחות שזולגת מהשרוולים, וכמות שווה של צרפתים ומדוזות בים – כל אלה הם סימנים לכך שהקיץ כבר פה. עוד סימן לכך הוא טלוויזיה קלילה ונעימה מבית היוצר של הדוד סם שבאה להעביר לנו את העונה החמה. הנה ארבע המלצות לקחת עם הקרטיב:

1. "העשב של השכן" (עונה שביעית) – אחרי שבעונה שעברה נראה היה שהקריירה של ננסי בוטווין כסוחרת סמים הגיעה לקיצה, הגיעה העונה השביעית והראתה לנו שזו רק ההתחלה, אם לשפוט לפי התגובות החמות מאד בביקורות וברייטינג לשובה של הסדרה. למעריצים מדובר ככל הנראה בהזדמנות האחרונה לבהות בדמותה המתוקה של מרי לואיז פרקר (על פי השמועות מדובר בעונה האחרונה של הסדרה) ולמתחילים? יש שש עונות מאחורינו, תתחילו להתמכר.

2. "וילפרד" – אחרי פרק אחד כבר אפשר להכריז: הקומדיה הכי טובה של הקיץ שייכת לאלייז'ה ווד ולג'ייסון גאן בתחפושת של כלב. בקצרה: ווד משחק לוזר בשם ריאן שחייו משתנים בעקבות היכרות עם כלב בעל מבטא אוסטרלי בשם וילפרד. וילפרד הוא אולי לא בדיוק חברו הטוב ביותר של האדם, אבל תהיו בטוחים שהכלב הדמיוני הזה הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי לשרוד את החום והלחות עם שמץ של שפיות.

3."מזל סרטן" – הסדרה הכי טובה שעברה לכם מתחת לאף חזרה לעונה שנייה (בהוט החל מה-18 ביולי). הסדרה עוקבת אחר חייה של קאת'י ג'יימסון שמגלה שהיא חולה בסרטן סופני ושימיה ספורים. אם זה לא חומר לקומדיה, אנחנו לא יודעים מה כן.

4."השמיים נופלים" – רובוטריקים, ערפדים ושלל יצורים ימלאו לנו את המסכים בקיץ הקרוב, כחלק מההחלטה הגורפת של הוליווד לתת לנו בריחה אמיתית מכל מה שקרוב למציאות. ומי יכול לעשות זאת טוב יותר מאשר סטיבן שפילברג? חייזרים, משפטים כמו: "עתיד האנושות בסכנה" ונוח ויילי. מי צריך יותר מזה?

"מזל סרטן": לורה לייני בראיון בלעדי

המיותר: אופרת הסבון "כל ילדיי" תוחלף בטוק שואו של קייטי קוריק

מתוך אופרת הסבון "כל ילדיי". imdb
אני בשוק, אני בהלם, אני המומה. מתוך "כל ילדיי"/imdb

סמנו ביומן: לאחר שרשת ABC הודיעה על ביטולה בחודש אפריל האחרון, השבוע נודע כי אופרת הסבון "כל ילדיי" תסיים את דרכה הטלוויזיונית ביום שישי ה-23 בספטמבר. הפרקים האחרונים ישמשו כפגישת מחזור של בוגרי הסדרה שיגיעו להיפרד מהמקפצה שלהם לתהילה. בין המבקרים: קרול בארנט, ג'וש דוהמל, אווה לה רו, ג'ניפר באסי וקייט קולינס.

את הסדרה הוותיקה, שהציגה את פרק הבכורה שלה ב-5 בינואר 1970, וגם את הסדרה "One life to live" שקיבלה אף היא את הגרזן, יחליפו תכניות לייף סטייל ובהן תכנית הטוק שואו החדשה של קייטי קוריק שהחליפה את ראשי התיבות המצורפים לשמה מ-CBS ל-ABC. בשל השיבוץ החדש של קוריק ייתכן שהיא תצטרך להשלים את תאוות הצופים לקצת דרמה ולגלות בשידור שהיא למעשה מאומצת ויש לה אחות תאומה מרשעת. אבל היי, מה זה קצת משחק בשביל מי שהצליחה להישאר עם פנים חתומות מול שרה פיילין?

"כל ילדיי" יורדת משידור

קייטי קוריק מקבלת תוכנית חדשה - כל הפרטים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הביזאר: שפם, ולא בקטע אירוני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יפה ושימושי כאחד. מתוך "Whisker Wars"/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך ההיסטוריה עקבו תכניות הדוקו-ריאליטי אחר שורה של טיפוסים מוזרים: החל מאוזי אוסבורן ובני משפחתו שעשו שטויות ועד האחיות קרדשיאן שעשו את ניו יורק (ואת מרבית הגברים בתוכה). "Whisker Wars", תכנית הדוקו-ריאליטי החדשה של ערוץ IFC, מצאה את קבוצת האנשים המוזרה היחידה שטרם נגעו בה מצלמות או התערבויות הפקה.

הסדרה עוסקת בחבורת גברים בעלי שיער פנים יוצא דופן כשהם עושים את דרכם לתחרות העולמית לזקנים ושפמים בנורבגיה. הקטגוריות של התחרות כוללות: שפם, זקן חלקי, זקן מלא מטופח, זקן מלא טבעי ו – חכו לזה – פריסטייל. אנחנו לא רוצים לדעת מה יקרה כשיפגשו לראשונה בסכין גילוח שאפתנית (או במציאות).

צפו בטריילר של משופמי האקסטרים

ליהוק שיחוק: עוד מהממת מגיעה ל"משחקי הכס"

נטלי דורמר. Ian Gavan, GettyImages
מה בחורה יפה כמוך עושה במקום מושחת כזה? נטלי דורמר/GettyImages, Ian Gavan

את נטלי דורמר, אתם זוכרים כאן בולין מהדרמה התקופתית "שושלת טיודור". עכשיו תוכלו לעד להיזכר בה כמרג'רי טיירל, נצר יפהפה למשפחת טיירל הענפה, מסדרת הלהיט התורנית "משחקי הכס". דמותה של טיירל (זהירות! מיני ספוילר!) מיועדת להתחתן עם רנלי ברתון, אחיו של המלך רוברט המנוח, זאת כחלק מהתמיכה של בית טיירל במאמציו של ברתון להשגת כתר הברזל מהמלך ג'ופרי. את כל העלילה שטמונה במשפט הסבוך הזה תוכלו לראות בעונה השנייה של "משחקי הכס" שהחלה להצטלם החודש ותחזור למחוזותינו באפריל הבא.

האם הרכש החדש תצליח להתחרות באהבה למלכה חאליסי?

לינק לעת צרה: ג'ימי קימל מנסה להרוג את צ'רלי שין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למה להרוג למה? צ'רלי שין מתנשק עם קימל/מערכת וואלה!, צילום מסך

כנראה שהנשיקה של ג'ימי קימל עם צ'רלי שין הספיקה לראשון, שפצח ביוזמה שנויה במחלוקת הקשורה לשחקן הפרובלמטי. מאז פורסם ש-CBS מתכוונת לחסל את דמותו של שין בסדרה "שני גברים וחצי" ממנה פוטר, פנה קימל לילדים בשאלה "איך צריכים להרוג את דמותו של צ'רלי שין" והתוצאה היא סרטון משעשע מאד, עם מסר קצת בעייתי.

ג'ימי קימל מערב ילדים בתקרית צ'רלי שין - צפו בקטע

מי אמר למי?

Chelsea Handler: chewy, would you ever get married?

Chewy: Why buy the milk when you can fuck the cow?



(העוזר הננסי של צ'לסי הנדלר מ"Chelsea Lately" יודע בדיוק מאיפה משתינה הפרה)

"עוברת מסך": סיכום השבוע שעבר בטלוויזיה האמריקאית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully