וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות איימי וויינהאוס - אמנים שהכתובת שלהם על הקיר

עינב שיף

24.7.2011 / 7:00

הסוף הידוע מראש של איימי וויינהאוס מדליק נורות אזהרה ליוצרים נוספים שלא יודעים את הגבול, מפיט דוהרטי ועד וויטני יוסטון וצ'רלי שין

פיט דוהרטי

איננו יודעים היכן פיט דוהרטי קיבל את החדשות על מותה של איימי וויינהאוס, אבל אלוהים, אנשים היו משלמים מיליונים כדי לראות את התגובה הראשונית שלו. האיש הזה, שלנחיריים שלו נכנסו כמויות שבקולומביה כבר שכחו מקיומן, רק יצא לאחרונה מבית הכלא, אליו שב בפעם השלישית- ומי שראה אותו בהופעה יודע שפוקוס הוא לא הצד החזק שלו. עתה, כשהאיחוד של הליברטינז מאחוריו, ישנה סכנה שהוא שוב ימעד לתוך העולם הלבן שבנה לעצמו. אלא אם המוות של וויינהאוס, אליה היה קרוב תקופה מסוימת, הגיע אליו בזמן.

וויטני יוסטון

"וויטני יוסטון גוססת!", הכריז הנשיונל אינקוויירר בשנה שעברה בכתבת שער מהדהדת שמיד הפכה לידיעה החמה של עולם הבידור באותו היום. השיח סביב יוסטון מאז אותה כותרת חזר להיות אותו שיח: הסמים מכריעים אותה והגוף, המבוגר לכשעצמו, בוגד. הופעות מביכות שלה באוסטרליה הוסיפו לתחושה שמשהו פה לא בסדר. כרגע יש שקט בגזרתה של יוסטון, אבל אי אפשר לדעת מתי הכותרת תהפוך מגסיסה בעיתון רכילות לידיעת אבל בכל מבזקי החדשות.

לינדזי לוהן

כשם שלא ברור מה בעצם לינדזי לוהן יודעת לעשות, כך גם הרגע בו היא תבין שמסלול חייה בדרך לאבדון נראה לוט בערפל. בעודה ממשיכה להסתבך בשלל צרות מקוריות ביחס למפורסמים, לוהן ממשיכה להיות שק חבטות של אתרי הרכילות שמתעדים כל שטות שלה, כשהיא מצידה מסרבת להפסיק לדפוק לעצמה את החיים. בגיל 25, לינדזי לוהן צריכה לקרוא את שערי העיתונים ולהבין שכרטיס הטיסה הנוכחי שלה הוא בכיוון אחד.

צ'רלי שין

לא שיש הרבה מה להוסיף על האיש שהגדיר מחדש את המשוואה בין סקס, אלכוהול וסמים, אבל תמיד חשוב להזכיר שעם כל הכסף שאתה מרוויח בטלוויזיה, מלאך המוות עדיין לא מכבד כרטיסי אשראי וגם לא נוטה לעשות בהם את האקסטרא-שימוש שכה חביב על צ'רלי שין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ג'וליאן קזבלנקס

אל תסתכלו עלינו ככה: כל מי שרואה את ג'וליאן קזבלנקס בטור האחרון מספר על דמות איטית, מהוססת ומנותקת שעל פי השמועות הרבות, הסיבה לכך היא שימוש מוגבר בסמים, ויחס נטול שלטר לאלכוהול. יחסיו הרעועים של קזבלנקס עם הסטרוקס מוסיפים לביסוס הבעייתיות שיש באורך חייו של אחד הגיבורים הכי כריזמטיים ומעוררי השראה ברוקנרול של עשר השנים האחרונות. גם אם הוא לא נכנס ויוצא ממכוני גמילה כמו השמות שלעיל, כדאי לשים עין עליו. המוות, כידוע, אף פעם אינו מחוסר עבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully