וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: אשטון קוצ'ר יקבור את צ'רלי שין?

9.8.2011 / 9:27

אשטון קוצ'ר סוף סוף הצטרף ל"שני גברים וחצי", רוזאן בר רוצה להיות נשיאה, ולוסי לו חוזרת. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: אשטון קוצ'ר דוחף את צ'רלי שין מהצוק של "שני גברים וחצי"

קאסט הסדרה "שני גברים וחצי" בסיום צילומי הפרק הראשון. AP
סיום צילום הפרק הראשון של "שני גברים וחצי" עם אשטון קוצ'ר, מימין/AP

מאז עזב צ'רלי שין את הסט של "שני גברים וחצי" לעולמי עולמים, החלו ספקולציות רבות ברחבי הוליווד באשר לגורלה של הדמות שהשאיר מאחור – צ'רלי הארפר. יוצר הסדרה צ'אק לורי הבהיר בראיונות בעבר כי בכוונתו להיפטר מהארפר לנצח, כך שהוא לא יוכל לחזור לסדרה, אפילו לא כרוח רפאים של עצמו. השבוע גילינו מה באמת הולך לקרות לדמותו של צ'רלי הארפר וכבונוס גם איזו דמות ישחק אשטון קוצ'ר.

נשיאת CBS נינה טסלר סיפרה במהלך סיור המבקרים השנתי כי צ'רלי הארפר אכן יסיים את חייו ועל פי השמועות זה יהיה ככל הנראה על ידי נהיגת רכבו מצוק, "תלמה ולואיז" סטייל. בפרק הראשון נצפה גם בהלווייתו של הארפר בה ישתתפו, בין היתר, הנשים הרבות שכבש במהלך השנים, וגם ג'ני מקארתי וג'ון סטיימוס שיגיעו להופעות אורח. טסלר סיפרה גם על דמותו של קוצ'ר והסכימה לגלות כי שמו יהיה וולדן שמידט - מיליארדר שהרוויח את הונו באמצעות האינטרנט, ואמרה כי אין לו כל קשר דם לאלן וג'ייק.

את הסיפור המלא לא הסכימה טסלר לחשוף, אבל לפי אתרי אינטרנט שונים, אלן (ג'ון קרייר המצוין שמועמד לאמי גם השנה) נאלץ לאחר מותו של צ'רלי להעמיד למכירה את הבית ולמצוא לעצמו מגורים חדשים הרחק ממאליבו הזוהרת. בין הקונים מגיע גם שמידט שמסיבה לא ברורה מסכים להשאיר את שני הגברברים בבית. כנראה שגם בהוליוד שמעו על מצוקת הדיור.

צ'רלי שין מתחרפן: סיקור מיוחד

המיותר: רוזאן בר רוצה לרוץ נשיאות

רוזאן בר. Andrew H. Walker, GettyImages
רוזאן בר לנשיאות? דברים משונים מזה קרו/GettyImages, Andrew H. Walker

עבר זמן רב מאז הפעם האחרונה שלקחנו את רוזאן בר ברצינות. השבוע, החליטה הקומיקאית להודיע בתכנית של ג'יי לנו שהיא רצה לנשיאות ארה"ב. ברצינות. "אני רצה לנשיאות ארה"ב", אמרה בר לקול תשואות הקהל, "אני רוצה להיות חלק מהדיון". לאחר מכן, כשנשאלה האם במסגרת המרוץ שלה היא תתעמת עם הרפובליקנית שרה פיילין, השיבה בר: "זה די מה שגרם לי לחשוב שאני רוצה לרוץ לנשיאות, אם היא יכולה".

בר הודיעה כי לא תרוץ מטעם הרפובליקניים או הדמוקרטים ("שתיהן מפלגות גרועות, שתיהן חבורה של פושעים") ואמרה כי מפלגתה תיקרא: "מפלגת התה הירוק", כקונטרה לסיעת "מסיבת התה" הקיצונית. מצד שני, לתכנית שבר מקדמת בימים אלה קוראים "Rosanne’s Nuts" אז כמה רצינית היא כבר יכולה להיות?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הביזאר: סלבז משאילים את הנשים שלהם זה לזה

פלייבור פלייב ודי סניידר. GettyImages
לא היה לו מספיק נשים בחיים? פלייבור פלייב/GettyImages

את התכנית "אמא מחליפה" למדנו להכיר גם פה בארץ הקודש, אבל בעוד שאנו מתרגלים לרעיון של אמא ערביה שמתחלפת עם אחת יהודייה, בארצות הברית של אמריקה כבר מכינים לנו את הדבר הבא: בעונת האמצע הקרובה תעלה לשידור תכנית הספין-אוף של הריאליטי המצליח וכמו כל סדרת ריאליטי שקיימת על המסך, גם פה החליטו ללכת על עונת סלבס מתוך תקווה אחרונה להציל את התכנית מדעיכה מוחלטת. בסדרת הספין אוף יחליפו ביניהם הסלבס את נשותיהם להנאת הצופה המשועמם ויהיו סווינגרס לפרק אחד. בין היתר, אחד הזוגות ההזויים שמועמדים להחלפה בעונה הנוכחית הם פלייבור פלייב – ראפר ואושיית ריאליטי ידועה, ודי סניידר – בעברו סולן להקת הרוק הכבד "טוויסטד סיסטר". משעמם לא יהיה שם.

ליהוק שיחוק: לוסי לו לשירות והגנת הציבור

לוסי לו. Stephen Lovekin, GettyImages
עם כזו שוטרת, היינו עוצרים בצד בחיוך. לוסי לו/GettyImages, Stephen Lovekin

הפעם האחרונה שראינו את לוסי לו בתפקיד משמעותי על מסך הטלוויזיה היתה בסדרה "מאפיית הקשמיר" בה שיחקה מו"לית קשוחה. עכשיו, עוברת לו מהמאפייה לצד השני של אכיפת החוק ומצטרפת לשוטרים של LAPD בסדרת המשטרה של TNT "סאות'לנד". לו קיבלה תפקיד אורח מיוחד בעונתה הרביעית של הסדרה שתעלה בינואר הקרוב, והיא תשחק בה שוטרת מן המניין.

לינק לעת צרה

נא להוציא מספריים ודבק: קייל הילטון הוא אמן קומיקס שמאוד אוהב טלוויזיה. יום אחד, כשהוא היה משועמם במיוחד, הוא התחיל לצייר, ויצא לו אוסף של בובות נייר לגזירה בדמויותיהן של אושיות הטלוויזיה האהובות ביותר. בלינק הזה תוכלו לראות את אוסף בובות הנייר של הילטון ולגזור ולהרכיב להנאתכם, ולהשתעשע בשידוכים ביזארים של בובות החברים מ"מחלקת גנים ונוף", "המשרד", "שובר שורות" וסדרות נוספות.

מי אמר למי?

Nicole "Snooky" polizzi: "Italy’s like that big country. Er, no, Europe is that big country. And then you have like Britain in there and England and Italy."

(סנוקי מ"ג'רזי שור" נותנת קונטרה רצינית ל"באירופה או בספרד" של אלון מזרחי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully