וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארקדי דוכין במחאת האוהלים: "גם לי לא קל"

שני גורקביץ', צילומים: שי אוקנין

9.8.2011 / 23:26

למרות דברים שאמר בראיון לוואלה! תרבות, הופיע דוכין במאהל שברחוב נורדאו בתל אביב, ניסה לקרב לבבות אבל הודה שגם עבורו המשכנתא היא תיק

"אני פה כדי להביע הזדהות עם אנשים שרוצים לאהוב", כך אמר הערב (שלישי) ארקדי דוכין בהופעתו במאהל המחאה שברחוב נורדאו בתל אביב. זאת, בתום הופעה בת כמעט 45 דקות במקום, לעיני הנוכחים. "אני לא מזדהה עם אף אחד ספציפית, כי אני חושב שאמן, אסור לו לקחת צד. הוא צריך לראות בקהל שלו גם את אלה שבעד וגם את אלה שנגד ולנסות לאחד את כולם, ושכולם יאהבו אחד את השני, וקצת ישכחו מהכל. למרות שגם לי לא קל לשלם משכנתא".

"הכסף זו הנקודה האחרונה, אבל הוא מה שגורם לנו לא להיות נחמדים אחד לשני", הוסיף דוכין. "המסרים, לפחות של השירים, שאני רוצה להעביר לאנשים, הוא לא לחשוב על עצמך, לחשוב על האחר.

ארקדי דוכין בהופעה במאהל. שי אוקנין
התגעגעתם, אז באתי. ארקדי דוכין במאהל ברחוב נורדאו/שי אוקנין

דוכין הופיע במקום למרות דברים שאמר בשבוע שעבר לוואלה! תרבות, אז טען כי לא יגיע להופעה במאהל בשדרות רוטשילד, "אולי רק למסעדה טובה באזור". "אני חושב שתפקידי בתור אמן הוא לעשות משהו שהוא מעל כל המחלוקות ולנסות לחבר בין כולם", אמר דוכין. "בעיקרון המחאה שלי היא מתוך הבית, מהצד שלי, והוצאתי עכשיו שיר שנקרא 'מולדת', שהוא גם מדבר על זה".

דוכין נשאל כיצד הוא מרגיש על כך שמכנים את המחאה הזו "מחאת סושי ונרגילות". "מהזווית שלי בתור אמן שיחסית אמור להרוויח לא רע ומצליח, זה קשה, לא קל", אמר דוכין. "אני לא מתלונן כמו האלה של מעמד הביניים, אני מביא כמה לירות הביתה, אבל עדיין זה לא מובן מאליו. כל חודש שבו אתה מסיים לשלם את המשכנתא אתה אומר תודה רבה, כי זה לא בא לך בקלות. צריך להתאמץ מאוד בשביל להחזיק פה בית. אין לי איזו וילה, יש לי בית עם 3 חדרים וזה לא קל להחזיק אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ארקדי דוכין בהופעה במאהל. שי אוקנין
לא קל להחזיק אפילו בית עם שלושה חדרים. דוכין בהופעה/שי אוקנין

בין השירים שדוכין ביצע בערב היה "טמבל", אולם דוכין סירב להפנות אותו לאישיות מסוימת. "התייחסתי קודם כל לעצמי", סיפר דוכין. "לכולנו יש נטייה לעלות לגובה ואחרי זה לקבל סטירה בפרצוף. זה יותר אישי פשוט, לחשוב שאנחנו כל יכול". כשנשאל מה דעתו על האנשם שישנים במקום, התבדח דוכין ואמר "נראה לי שיש בזה כיף מסוים. קצת חם. יופי של מטבח אבל".

מחאת האוהלים: מי נחשב בעיני מנהיג המחאה לקאפו?

מחאת האוהלים: הבילויים התאחדו במאהל

מחאת האוהלים: מדברים על זה בפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully