וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: "glee" נכשלים מחוץ לטלוויזיה

16.8.2011 / 8:57

מסתבר ש-"glee" טובים רק לטלוויזיה, שלאשטון קוצ'ר יש רעיונות משונים, ושג'ון סטיימוס אוהב לכרבל גברים. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: "glee" היא אמנם להיט, אבל לא בקולנוע

מתוך Glee: The 3D Concert Movie. imdb
להיט, אבל רק במסך הקטן. מתוך הסרט "glee"/imdb

סדרת הלהיט "glee", אמנם סחפה את ההמונים למסך הקטן, אבל כנראה שהיא לא הצליחה לעשות כן בכל הנוגע למסך הגדול. הסרט החדש של הגליקים העוקב אחר מסע ההופעות של התיכוניסטים המזמרים ברחבי ארה"ב, לא הצליח להתרומם בקופות ונקבר תחת להיטי קיץ כמו "הדרדסים", "כוכב הקופים: המרד" ו"בוקרים וחייזרים". הסרט הצליח להכניס 5.7 מיליון דולרים בהקרנת הבכורה שלו ולהיות אחד הסרטים הבודדים בהיסטוריה שפתחו בתפוצה של כ-2,000 בתי קולנוע אך לא נכנס לעשירייה הראשונה של שוברי הקופות.

אבל לבכירים ברשת FOX אין מה לדאוג. ב-20 בספטמבר תחזור "glee" לעונה שלישית, ונראה כי גם השנה חבורת הזמר של תיכון מקינלי תצליח לרתק מיליונים לעלילותיהם של רייצ'ל, פין וקורט. בראיון השבוע סיפרה כוכבת התכנית ליה מישל כי העונה השלישית תמשיך את הקו המוזיקלי של הסדרה שכלל עד כה שירי רוק ישנים לצד שירי מחזות זמר, ואמרה כי העלילה תתמקד בקבוצה קטנה של תלמידים ובעיקר באלה שזו שנתם האחרונה בתיכון. רק נקווה שלמרות הכישלון בקופות, זו לא תהיה גם שנתם האחרונה על המסך.

לטריילר של "glee" הסרט

"glee" - ליה מישל וכריס קולפר ממשיכים

המיותר: על הסדרות שסיימו השבוע את הקריירה

ג'ורג' לופז. Kevork Djansezian, GettyImages
בשנה הבאה בירושלים. ג'ורג' לופז/GettyImages, Kevork Djansezian

אחרי ההכרזות על החידושים והפיתוחים השונים בקומיק-קון ובכנס המבקרים, השבוע התבשרנו על שלוש סדרות שקיבלו את הגרזן:

1. "Lopez Tonight" - שנתיים בלבד לאחר שהפציע על המרקע עם תכנית האירוח הלילית שלו, ייפרד בקרוב ג'ורג' לופז מצופיו ברשת TBS. המנחה הלטיני נדחק החוצה בשל רייטינג נמוך, ככל הנראה בגלל המתחרה שלו לאותה הרשת, קונאן אובריאן, עבורו נאלץ לוותר על משבצת השידור הראשונית שניתנה לו. אובריאן אגב נפרד מלופז באצילות עם מונולוג יפה בתוכנית שלו - ג'יי לנו לא נתן לו כבוד דומה.

לופז שידר השבוע את תכניתו האחרונה, בה נפרד מצופיו, ורמז על צעדיו בהמשך: "הבנתי מה אני רוצה לעשות", אמר במונולוג הפתיחה, "אני אקח את התכנית, וכמו קובי בריאנט נלך לשחק בטורקיה". את התכנית סיים לופז עם המילים: "בשנה הבאה בירושלים".

2."אאוריקה" – סדרת המדע בדיוני של רשת Syfy הגיעה אף היא לקצה לאחר חמש עונות. הרשת אמנם הבטיחה לאחרונה לחדש את הסדרה לעונה שישית מקוצרת, אך לבסוף חזרה בה לאכזבתם של המעריצים והכוכבים.

3."החיים הקשים של אר ג'יי ברגר" – סדרת הנוער של MTV על תלמיד תיכון המצוייד ביתרון בולט אחד, יורדת לאחר שלוש עונות על המסך. כוכב הסדרה, פול איאקונו, כתב בחשבון הטוויטר שלו לאחר היוודע דבר הביטול: "תנוח על משכבך בשלום אר.ג'יי ברגר. היית בחור אדיר בהרבה מובנים. ממשיכים למשהו גדול יותר וטוב יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הביזאר: אשטון קוצ'ר משתעשע במשרד הרישוי של קליפורניה

אשטון קוצ'ר ב- Teen Choice Awards, 2011. Kevin Winter, GettyImages
יהפוך פקידים לכוכבים. אשטון קוצ'ר/GettyImages, Kevin Winter

בעבר, דיווחנו במדור זה על סדרות ריאליטי שעסקו במאפיות, בעסקי ההוצאה לפועל ואפילו במפני דיירים מקצועיים, אבל סדרת הריאליטי החדשה מבית היוצר של אשטון קוצ'ר מצליחה להתעלות על אלו בתחרות "המקצוע הכי משעמם שאפשר לעשות עליו תכנית ריאליטי".

קוצ'ר וחברת ההפקה שלו "Katalyst" החלו בעבודה על תכנית ריאליטי שתעסוק, למרבה התמיהה, בעובדי משרדי הרישוי בקליפורניה. כן, אותם האנשים - שחותמים על רישיונות, נותנים קבלות ושכשקוראים להם פקידי שומה זה אירוע משמח עבורם - יהפכו לכוכבי תכניתו החדשה של קוצ'ר שנקנתה על ידי רשת TruTV. כפי שזה נשמע על הנייר, מזל שיש לו עבודה נוספת.

ליהוק שיחוק: היכן נחתו כוכבי "שולחן לחמישה"?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כי אין לנו כוח לפינות סטייל "איפה הם היום". מתוך "שולחן לחמישה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

השבוע התבשרנו שחברי "שולחן לחמישה" לשעבר ג'ניפר לאב יואיט וסקוט וולף, מצאו לעצמם שולחנות חדשים לאכול עליהם: יואיט לוהקה לסדרה חדשה ברשת לייף טיים בשםThe Client's List" " בה תגלם עקרת בית מטקסס שננטשה על ידי בן זוגה ומחליטה לנהל ספא שמציע ללקוחותיו שירותי מסאז' פלוס הרפיה.

וולף לעומתה לא נאלץ לרדת לזנות, והוא לוהק לאחרונה לתפקיד בסדרת הדרמה המצליחה "NCIS" בה יגלם סוכן FBI בשם קייסי סטרטון, שלדברי היוצרים יהווה חלק חשוב ומפתיע בעלילה בעונתה התשיעית של הסדרה שתעלה ב-20 בספטמבר. אחרי שמת'יו פוקס מת על האי ונב קמפבל נדקרה שוב שוב, נותר לתהות רק אודות דבר אחד: מה קרה עם קלודיה סלינג'ר?

לינק לעת צרה: כוכבי "צער גידול בנות" בקאמבק מצחיק במיוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאחדים כדי להתכרבל יחד. בוב סאגט וג'ון סטיימוס מתוך "צער גידול בנות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים בהם משבר כלכלי מאיים על העולם, מגפת רעב פורצת באפריקה ולאייס טי יש תכנית ריאליטי, הכי כיף להתרפק על נוסטלגיה. חברי "צער גידול בנות" לשעבר, בוב סאגט וג'ון סטיימוס, לקחו את ההתרפקות הזאת פשוטו כמשמעו. בסרטון הזה החליטו השניים, בשיתוף עם סנסציית היוטיוב "College Humor", להפיק סרטון הדרכה להתכרבלות לגבר המתקשה. בתפקיד הכפית הגדולה: סטיימוס. בתפקיד הנערה החושנית ומשתפת הפעולה: סאגט. לנו איכשהו נראה שהתאומות אולסון היו משתלבות שם מעולה.

מי אמר למי?

Andy: You have no idea how much it means to me, that you believe in me

Shane: I don't believe in you


(שיין מ"העשב של השכן" מוכיח שדוד זה לא קיר)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully