וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חי בלה לה לנד": אליקו הפך את כולם לסמרטוטים

שירה גולן

25.8.2011 / 7:05

השדרן הבכיר של המוזיקה הים תיכונית הראה לדודו אהרון ושות' שעם כל הכבוד לריאליטי שלהם, הוא לא רואה אף אחד מהם ממטר. הבלוג

לא משנה איזה נתיב קרייריסטי בחרתם לעצמכם – מוזיקה, ראיית חשבון או מכירת ירקות אורגנים במחירים מופקעים – לכל תעשייה יש את הטייקונים שלה שיושבים בראש מגדל הקלפים ומנהלים את העניינים ביד רמה. האם הם טיפסו לצמרת בזכות כישרון, קשרים, דורסנות, מוטיבציה או שילוב של כל אלה? זה לא באמת משנה. מה שחשוב הוא שהם הבוסים הגדולים, אלה שמכתיבים טרנדים ומרוממים או רומסים קריירות, על פי משחק רולטה רוסית שהם קובעים את חוקיו. השאלה הכי חשובה במקרה שלהם, היא איך הם בוחרים לעשות את זה.

אליקו כהן, AKA אליקו, הוא הדוגמא האולטימטיבית. זלזלו כמה שתרצו ביכולות או בכישורים שלו, השורה התחתונה היא שתוכנית הרדיו שלו ברדיו לב המדינה היא מהמושמעות בארץ והוא זה שמכתיר את מלכי הזמר הים תיכוני - וגם מוריד אותם מהכס כשבא לו. אפילו דודו אהרון לא מתבייש להודות שאת תואר "זמר השנה" הכה לעוס שלו, הרוויח בזכותו. זהבה בן, שלא באמת צריכה אישור מאף אחד ליכולות או למעמדה כאייקון בז'אנר, מתכדררת מולו כמו גורת חתולים ביישנית שמגרגרת "כפרה" ו"מאמי" בלי הכרה. אלון דה לוקו, שרגע לפני השפריץ פאסון של ניגר מהארלם, כמעט משתחווה בפניו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שכח את הניגר מהארלם ועבר למצב האש פאפי. דה לוקו ואליקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל מה קורה כשאותו אליקו חוצה את גבולות הממלכה שלו ונוסע לביקור בלה לה לנד? האם גם שם נשמרות לו זכויות השלטון? אם אתם שואלים את דיירי וילה לנד, הביקור של אליקו הוא ביקור מלכותי לכל דבר. וכשהמלך מגיע, יש לסגוד לו כראוי. אם הוא מחליט להעניש את אחד הנתינים – במקרה הזה, ג'ולייטה האומללה שהסתבכה איתו אחרי שהסוכן העז לצעוק שהמלך הוא עירום – מדובר בצו שאין לו עוררין.

אפילו שלוש השניות של האבירות האצילית שהפגינו דה לוקו ואביהו שבת, כשהבטיחו לג'ולייטה שבלעדיה גם הם לא יתארחו בתוכנית הרדיו – התעופפו אל מעבר לחלון ברגע שירום הודו היה בסביבה. כולם מפחדים ממנו ומתחנפים אליו, כאילו הם מבינים שהקריירות שלהם הן מריונטות שנמצאות בידיים שלו. והוא? המושג דיפלומטיות זר לו כמו מוזיקת רוקנרול, וחבל - מי שבעיקר נפגע כאן הוא אליקו, שהצטייר ב"חי בלה לה לנד" פשוט לא טוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מישהי סוף סוף מצאה חן בעיניך כפרה? אביהו שבת ב"חי בלה לה לנד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל לא רק אליקו עשה טעויות טקטיות. גם כוכבי הסדרה האמיתיים המשיכו באותו קו. בגזרת דה לוקו נרשם סשן ליטופי אגו ארוך במיוחד, כשניסה להרשים צמד שחקני פוקר מקצועיים (ובסוף נראה כמו מישהו שבא לו לבלוע ערימה של אסים), אביהו הקריב את עצמו למען ערב ספיד דייטינג ומצא את כל הדרכים הכי פחות מתוחכמות כדי לקבוע שהנשים שם לא היו מספיק כוסיות לטעמו (מזל שהאחיינית בת ה-23 שהמפיק סידר לו דווקא כן היתה), ג'ולייטה החליטה ש"היפים והאמיצים" היא סדרה חדשה בשם "היפה והחצופה" וזהבה ואתי מצאו את עצמן מחופשות לבתולות ים בגרסת אלנבי.

המסקנה אך מתבקשת: אחרי חודש בלוס אנג'לס, הם עדיין לא למדו מספיק מלים באנגלית כדי לא להביך את עצמם. לא נעים לומר, באט איי טולד יו סו.

ציטוט השבוע:

"לא יהיה קטשופ - נעשה חרדל, לא יהיה חרדל - נעשה מיונז"/ זהבה בן בטייק אוף מוזר במיוחד על משל הלימונים והלימונדה.

"חי בלה לה לנד": הבלוג

"חי בלה לה לנד" בוואלה! yes

"חי בלה לה לנד": דברו על זה בפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully