וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלי שין נצלה על ידי קומיקאים: עוברת מסך

13.9.2011 / 7:15

צ'רלי שין נצלה בידי הקולגות, בארה"ב זועמים על הצגת ילדה בדמות ג'וליה רוברטס ב"אשה יפה", וההורים של משתתפי "glee" קופצים לבקר - סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאי

המדובר: צ'רלי שין על הגריל

הרוסט של צ'רלי שין. Christopher Polk, GettyImages
אם החיים נותנים לך לימונים, עשה מהם קוקטייל אלכוהולי. ה"רוסט" של צ'רלי שין/GettyImages, Christopher Polk

ביום שבת האחרון התקבצו מיטב הקומיקאים באולפן של סוני פיקצ'רז וצילמו את תכנית ה"רוסט" של צ'רלי שין. "רוסט" היא תכנית ספיישל בה לוקחים חבורה של קומיקאים מוכרים, או לחלופין סתם סלבריטאים מצחיקים, ונותנים להם להשתלח ללא רסן במשך שעה בקורבן התורן. בארץ, כזכור, ניסה ליאור שליין להרים את הגרסא הישראלית "גריל", שהיתה יותר "חיים שכאלה" טובת לב, ולא בדיוק צלתה את האורחים על אש גבוהה.

השבוע הגיע תורו של שין. לאחר חודשים בהם היה גם ככה הבדיחה של הוליווד, הסכים שין לצלייה הפומבית ואפילו כינה אותה "חגיגה של הקריירה שלי". מנחה ה"רוסט" שנבחר לאירוע, יוצר הסדרה "איש משפחה" סת' מקפרלן, הוא שועל העלבות פומביות ותיק שכבר היה אחראי בין היתר גם על צלייתו של המיליארדר דונלד טראמפ. אליו הצטרפו בין היתר גם הקומיקאי ג'ון לוביץ; שחקנית "מרפאה פרטית" קייט וולש; המתאגרף לשעבר וכוכב הריאליטי בהווה מייק טייסון; השחקן ויליאם שטנר ואפילו הופעת אורח מיוחדת של גיטריסט גאנז אנ' רוזס – סלאש. התכנית עצמה תשודר רק ב-19 בספטמבר, היום בו מתחילה גם "שני גברים וחצי" ממנה נבעט שין לטובת אשטון קוצ'ר, אבל עד אז הנה כמה ציטוטים נבחרים:

סת' מקפרלן: "מישהו צריך לעדכן את צ'רלי שין בכל הדברים שהוא הולך להחמיץ. כמו גיל 50".

ג'ון לוביץ: "כמה קוקאין יכול צ'רלי שין לעשות? מספיק כדי להרוג שני גברים וחצי"

ג'ון לוביץ: "לפי התורה, צ'רלי הוא יהודי. לא בגלל שאימא שלו יהודייה, אלא בגלל ש-CBS שילמו לו 50 מיליון דולר והוא עדיין תבע אותם"

ג'ף רוס: "ברור שהם פיטרו אותך צ'רלי! בכל פעם שהתסריטאים ניסו להכניס שורות חדשות לתסריט, אתה היית מנסה להסניף אותן!"

ויליאם שאטנר: "זונות עולות הרבה כסף צ'רלי. לא אמרו לך ששחקניות ישכבו איתך בחינם?"

איימי שומר: "אתה ממש כמו ברוס וויליס – היית גדול בשנות ה-80' ועכשיו את המשבצת שלך ממלא אשטון קוצ'ר".

צפו בקטע ראשון מהרוסט של צ'רלי שין - בפייסבוק שלנו

המיותר: ילדה מחופשת לזונה ג'וליה רוברטס מרגיזה את ההורים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה כבר לא ביזארי, זה פשוט מיותר. לחצו להגדלה וצפו בתלבושת המלאה. מתוך "Toddlers and tiaras"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסדרה "Toddlers and Tiaras", העוסקת באמהות הדוחפות את בנותיהן הצעירות מאוד לתחרויות יופי, כבר כיכבה במדור בעבר תחת משבצת הביזאר, אבל נראה שההורים בארצות הברית חושבים שהיא שייכת לאיזור המיותר. הסדרה הצליחה לעורר סערה גדולה באחרונה, בזכות הצגה של ילדה בת ארבע מחופשת לזמרת דולי פרטון – ציצים מזויפים ובוטוקס כלולים. השבוע היא המשיכה במגמה כשהציגה ילדה קטנה לבושה בבגדיה של ג'וליה רוברטס כזונה בסרט "אשה יפה", כולל המגפיים והפאה. התחפושת הצליחה להרגיז את ועדת ההורים לטלוויזיה, שטענה כי הסדרה "בעייתית" וכי "אין ספק כי למנהלי הטלוויזיה יש כוונה ברורה לשדוד את הילדים האלה מילדותם".

המקרים הובילו גם לקיתונות של בוז מצד המבקרים ורשת TLC אף צנזרה טוקבקים בעמוד הפייסבוק שלה, לאחר שאלו גידפו את התוכנית הלא סימפטית ואת המשתתפות בה. איך אומרים 'יצחק קדמן' באנגלית?

גם עולם האופנה סער בגלל דוגמנית בת 10

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הביזאר: "סאטרדיי נייט לייב" מקבלת מחווה מתוקה במיוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלידה בטעם מערכון מ"סאטרדיי נייט לייב"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי "סיינפלד" והמגישים סטיבן קולבר וג'ימי פאלון, מגיע תורה של כוכבת טלוויזיונית נוספת לקבל טעם גלידה משלה באדיבות ענקית הגלידות האמריקאית "בן אנד ג'ריס". הטעם החדש שהושק השבוע נקרא "Schweddy Balls" – גלידת וניל עם טיפת רום והמון כדורי רום מצופים בשוקולד בתוספת כדורי שוקולד.

ההשראה לטעם הגיעה ממערכון משנת 1999 של התכנית "סאטרדיי נייט לייב" בכיכובם של אלק בולדווין, אנה גסטייר ומולי שאנון, בו נראים השלושה מדברים בתכנית רדיו על כדורי שוקולד (Balls), וכמובן נשמעים כאילו מדברים על דבר אחר לגמרי.

"אנחנו מעריצים גדולים של "סאטרדיי נייט לייב" (...) מאז 1975 היא הרשתה לנו לצחוק על עצמנו, ועל כך אנו מודים לה", נמסר בהודעה החברה ואכן, נראה שאף אחד לא יכול לעמוד בפני ה-Balls של בן אנד ג'ריס.

צפו במערכון המקורי עם אלק בולדווין

ליהוק שיחוק: פוגשים את ההורים של "glee"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר לראות את הדמיון הגנטי. דון מוסט/מערכת וואלה!, צילום מסך

סקרי שוק שערך יוצר הלהיט הטלוויזיוני "glee" ראיין מרפי, העלו שיותר מכל רוצים מעריצי הסדרה להכיר את הוריהם של התלמידים המזמרים שמתחילים אוטוטו את עונתם השלישית. לכן, השבוע, התבשרנו על כמה ליהוקים לוהטים לחלק מההורים האלה. כך למשל לוהקו טמלין טומיטה ("חוק וסדר: לוס אנג'לס") וקונג סים ("סאות'לנד") כהוריו של הרקדן מייק צ'אנג ואילו דון מוסט ("ימים מאושרים") ו-ואלרי מהפיי ("חשיפה לצפון") לוהקו כהוריה של היועצת החינוכית אמה פילסברי. ההורים יפציעו בפרק של הסדרה שישודר ב-4 באוקטובר. מעולם לא חיכינו ככה ליום הורים בבית ספר.

"glee" נכשלים מחוץ למסך הקטן

לינק לעת צרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנונים חנונים, אבל שולטים כבר 45 שנה. תרשים "מסע בין כוכבים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרקיז אמיתיים פשוט לא יידעו את נפשם מרוב התרגשות - השבוע פירגנו לכם בלינק מיוחד שמסכם את 45 השנים של הסדרה "מסע בין כוכבים" בתרשים זרימה ססגוני ויפה שעושה כבוד לימים בהם ויליאם שאטנר היה סוג של חתיך. ועכשיו – בים מי אפ סקוטי ל"מי אמר למי?".

מי אמר למי?

?Ryan: What are you? Who are you? Why are you

Wilfred (dog): come on Ryan! These are big existential questions best left for boring Russian novelists and teenagers on acid. Real people don’t think about this shit.

(פרק סיום העונה של "וילפרד" זורק את הכדור מהכלב לבן האדם. או להיפך)

  • עוד באותו נושא:
  • צ'רלי שין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully