וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הסטון רוזס יופיעו יחד בשנה הבאה?

שני גורקביץ'

15.10.2011 / 16:46

הכרזה על הודעה מיוחדת שתמסר בשבוע הבא בלונדון הציתה גל שמועות חדש בבריטניה. ויש גם מסר מוצפן מהמתופף רני

גל שמועות על איחוד צפוי של הסטון רוזס שוטף את בריטניה בסוף השבוע, ומגיע חצי שנה בלבד לאחר דיווחים דומים שהוכחשו במהרה. הפרשה החדשה החלה אתמול (שישי) כאשר עיתונאי מוזיקה הוזמנו למסיבת עיתונאים שתיערך בלונדון בשבוע הבא במהלכה צפויה להימסר "הודעה חשובה מאוד". על פי השמועות מדובר בהודעה על שתי הופעות איחוד של הרוזס, בהרכבם המקורי, בשנה הבאה במנצ'סטר.

ניסיונות לגלות לאיזו להקה מתייחסת ההודעה עלו בתוהו, וחברת יחסי הציבור המעורבת סירבה לאשר או להכחיש כי מדובר באיחוד של הסטון רוזס. בפעם הקודמת השמועות הוכחשו עוד ביום שהחלו, על ידי בסיסט הלהקה, מאני. אולם הפעם, טרם נשמעה הכחשה והמתופף רני אף הגדיל ועשה כשיצר קשר עם אנשי המגזין NME ושלח להם הודעה לא ברורה: "Not before 9T will I wear the hat 4 the Roses again".

הלהקה התפרקה ב-1996 אחרי שהקליטה שני אלבומים בלבד, אך צברה מעמד בולט מאוד בסצנה המוזיקלית העולמית באותה התקופה. עזיבתו של הגיטריסט ג'ון סקווייר היא שפירקה את הלהקה, והסולן איאן בראון הפך מאז לאמן סולו מצליח. מאני הבסיסט הצטרף לפריימל סקרים ולאחר מכן גם ל Freebass-עם פיטר הוק מניו אורדר וג'וי דיוויז'ן.

סטון רוזס בוואלה! Music

  • עוד באותו נושא:
  • סטון רוזס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully