וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגול בשיר "ילד": גם בשעת משבר אפשר לנצל הזדמנויות

חגי אוזן

31.10.2011 / 7:14

מרגול לא היתה צריכה להסתבך בפרשה המפורסמת כדי לשיר לבן שלה, אבל תזמון הוצאתו של "ילד" מעיד שגם בזמן משבר, היא יודעת איך לשחק את המשחק

מדד הבעייתיות שבר השבוע שיאים כשמרגלית צנעני הוציאה את הסינגל החדש שלה "ילד", במה שנראה כמו ניסיון די ברור לנצל את המומנטום שנוצר מפרשת מעצרה, או לפחות סובל מבעיית מראית עין חריפה. מרגול ומפיקיה סיפרו שהשיר הוקלט כבר לפני ארבעה חודשים בטרם התפוצצה הפרשה, אבל ספק אם השיר היה יוצא כסינגל לולא גם בנה היה מעורב בפרשה במסגרתה הוגש נגד מרגול כתב אישום.

כן, גם מרגול יודעת לשחק את המשחק ובמקום לברוח מהאש שמסביבה, החליטה מרגול להרים עליה מנגל. כל הזעקות על ההד התקשורתי המוגזם כביכול והעליהום התקשורתי, התבררו כחד כיווניות. הנה, גם מרגול יודעת שהיא מעניינת ומוציאה שיר חדש. אם היא כל כך רוצה שקט ובריחה אל חיים שקטים בשלב הזה, אין סיבה להוציא שיר שמדבר על אמא שמחזקת את בנה בשעת משבר.

השיר עצמו לא רע. מרגול יודעת להגיש אותו בעוצמות שלה, עם המשחק שדורש חום והחספוס שמשדר אמינות. יש לה את היכולות האלה וזה לא סוד. בכל זאת, מדובר בזמרת פנטסטית ושחקנית לא קטנה. אותה שחקנית ששיגעה את חוקריה וגוננה על הבן שלה במלחמת עצבים.

אסף לביא  צנעני בנה של מרגלית צנעני משוחרר למעצר בית, אוגוסט 2011. נמרוד סונדרס
מרגול הצמידה אותו אליו שלא יעשה צרות. אסף לביא צנעני משוחרר למעצר בית/נמרוד סונדרס

מרגול אוהבת את הבן שלה ומגוננת עליו כל הזמן, לאורך זמן רב. לכן, כשהגיע אליה השיר מיוצריו אבי אוחיון ואסף צרויה, צנעני מיד התחברה אליו ולא בכדי. השיר הזה מדבר אליה מכיוון שמאז ומתמיד אמא מרגול ידעה להצמיד את בנה אליו - שיכתוב לה שירים, שיעצב לה את עטיפת האלבום "גלה לי" ויקח חלק בניהול ענייניה. העיקר שיהיה צמוד לאמא ולא יעשה צרות. היא שרה לו את זה כבר לפני ארבעה חודשים, עכשיו הכל מתחבר. יודע צדיק נפש בהמתו, יודעת מרגול נפש בנה.

מרגול נתפסת בעין העדשה
פרשת מרגול - כל הכתבות
מרגול טעתה כשהוציאה שיר לבנה? דברו איתנו בפייסבוק

איציק שמלי אנא לא בכוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצא את הדרך להיות פשוט. איציק שמלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיומו הראשון במוזיקה, מנסה איציק שמלי להמציא צליל חדשני, כזה שעוד לא היה לפני כן. הוא מנסה בכוח וזה לא ממש הולך. השילוב הזה בין הסלסולים הישראליים לשחורים האמריקאיים בתוספת אווירת הראפ שמסביבו, יצרו משהו מסורבל ולא אכיל. אלבומו השלישי "החמצן" יצא לפני כמה ימים והבשורה הפעם שלפחות מבחינת הצליל, שמלי מצא את הדרך להיות פשוט.

"חמצן" - איציק שמלי

יש לשמלי בשר בגרון, סלסולים מצוינים, טונים גבוהים, נמוכים ואפילו צבע קול ייחודי. האיש שאת החשיפה הגדולה ביותר שלו לאוזן הישראלית קיבל כששר את "פרחים בקנה" עם סאבלימינאל, הצל ומשפחת טאקט, לא צריך להתחפש לעמיר בניון; יש לו את כל היכולות להיות איציק שמלי עם הטעם הסגולי שיש לכל אדם בעולם.

על עטיפת האלבום "החמצן" עדיין נותר איציק שמלי המתאמץ. הוא עמוס מדי בכל מיני קישוטים, המשקפיים ואפילו תנועת הידיים לא טבעית. כל הקישוטים האלה, אולי מעידים בעיקר על חשש של שמלי להסתכל לקהל בעיניים ולהגיד – זה אני. עכשיו נראה שמבחינה מוזיקלית, שמלי נמצא בהחלט בכיוון הנכון. הוא משמיע את עצמו בקול ברור, נקי וחד. התוצאה היא אלבום טוב של אמן שכדאי להקשיב לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully