וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפט מייקל ג'קסון: ד"ר קונראד מוריי הורשע בהריגת מייקל ג'קסון

7.11.2011 / 23:21

המושבעים קבעו פה אחד: ד"ר קונראד מוריי, רופאו האישי של מייקל ג'קסון אשם בהריגתו של מייקל ג'קסון. ד"ר מוריי צפוי למאסר של עד ארבע וחצי שנים

רויטרס

(הכרעת הדין של ד"ר קונראד מוריי, צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יותם בן דוד)

זהו, זה נגמר: ד"ר קונראד מוריי הורשע היום (שני) בהריגה שלא בזדון של מייקל ג'קסון. המושבעים הודיעו לבית המשפט בלוס אנג'לס כי הגיעו להחלטה פה אחד ומסרו את החלטתם לשופט מייקל פסטור, שקיבל את פסק הדין. ד"ר מוריי עלול להישלח למאסר של עד ארבע שנים וכן לאבד את רשיונו הרפואי.

ד"ר מוריי נראה שבור לאחר הקראת פסק הדין ועורך דינו ביקש לקבוע את קביעת שמיעת הטיעונים בנוגע לגזר הדין בתוך שלושה שבועות. התביעה דרשה כי ד"ר מוריי יישאר במעצר את למתן גזר הדין. השופט קיבל את הדרישה הזו וטען כי "ד"ר מוריי נהג ברשלנות שמהווה סכנה לציבור". עוד קבע השופט כי דיוני העונש יחלו ב-29 בנובמבר.

משפט מייקל ג'קסון -כתבות נוספות:
משפט מייקל ג'קסון: האם לד"ר מוריי יש סיכוי?
משפט מייקל ג'קסון: כל הדיווחים
משפט מייקל ג'קסון: האם מדובר במשפט צדק? דברו על זה בפייסבוק

הפגנה מחוץ למשפטו של הרופא של מייקל ג'קסון, ד"ר קונראד מוריי. Toby Canham, GettyImages
קיבלו מה שהם רצו. קהל מחוץ לבית המשפט דורש "שלחו אותו לכלא"/GettyImages, Toby Canham

ד"ר קונראד מוריי, ששימש כרופאו האישי והצמוד של מייקל ג'קסון הואשם בסעיף "הריגה שלא בזדון", לאחר שנטען כי הזריק לגופו של ג'קסון מנה קטלנית של הסם פרופופול, שנועד לטפל בבעיות השינה של ג'קסון. התביעה טענה כי ד"ר מוריי נהג ברשלנות כשהזריק לג'קסון את התרופה מחוץ לסביבת בית חולים וכי לא ניהל מעקב נאות אחרי הטיפול בתרופה לג'קסון. כמו כן, נטען כי בזמן אמת ניהל שיחות טלפון וכלל לא נמצא בחדר כדי לבדוק את מצבו ולאחר שמצא את ג'קסון לא קרא לשירותי ההצלה בזמן סביר וניסה לטשטש את הטיפול הרפואי שהעניק לג'קסון, בזמן שהאחרון התכונן לסיבוב הופעות הקאמבק שלו.

עורכי דינו של ד"ר מוריי טענו כי ג'קסון הוא זה שהזריק לעצמו את מנת הסם הקטלנית ובכך גרם למותו ב-25 ביוני 2009, סמוך מאוד לתחילת מופעי הקאמבק, מופעים שרבים מעלים ספק אם ג'קסון כלל היה יכול לבצע במצבו הבריאותי דאז. ד"ר מוריי עצמו בחר שלא לספר את גרסתו בעצמו ולא העיד במהלך המשפט.

הוריו של מייקל ג'קסון. Nick Ut, AP
האם המשפחה תתאחד סביב גזר הדין? הוריו של מייקל ג'קסון בדרך לשמיעת פסק הדין/AP, Nick Ut

מחוץ לבית המשפט התאספו אלפי מפגינים שקראו לעבר מוריי את קריאות ה"רוצח" המלוות אותו מאז החל ההליך המשפטי נגד הרופא. בני משפחת ג'קסון הגיעו בהרכב כמעט מלא לבית המשפט כדי לשמוע את פסק הדין. גם הוריו המבוגרים מאוד של ג'קסון, קת'רין וג'ו, הגיעו למקום כדי לוודא שמעגל הטרגדיה של בנם נסגר. "הצדק נעשה", מסרו כמה מאנשי משפחת ג'קסון למקורבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully