וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'קסון, המילים האחרונות: "אני חייב חלב"

10.11.2011 / 1:15

השערוריה הבאה: רופאו של ג'קסון שהורשע בהריגתו התראיין לראשונה וחשף כי מלך הפופ התחנן ל"חלב", בהתייחסו לתרופת הפרופופול. יורשי ג'קסון דורשים לבטל הקרנת הראיונות

גם לאחר הרשעתו של ד"ר קונראד מוריי, רופאו של מייקל ג'קסון, הפרשה לא תמה: ד"ר מוריי, שלא העיד במשפט, העניק ראיון טלוויזיוני לרשת MSNBC, כחלק מקידום הסרט התיעודי אודות יחסיו עם מייקל ג'קסון, סרט שישודר בארה"ב ביום שישי הקרוב. בסרט חושף ד"ר מוריי את דקותיו האחרונות של ג'קסון: "הוא חזר והתחנן 'תנו לי חלב'", סיפר ד"ר מוריי. "חלב" בטרמינולוגיה של ג'קסון הוא למעשה התרופה פרופופול, הסם רב העוצמה שד"ר מוריי הזריק לג'קסון כדי שיוכל לישון וגם זה שהביא בסופו של דבר למותו.

ד"ר מוריי השווה את תגובותיו של ג'קסון לדמות אותה גילם בקליפ של "Thriller": "הוא נראה היסטרי", הסביר ד"ר מוריי. "בדיוק כמו בקליפ. הוא באמת לא הצליח לישון".

פרשת מייקל ג'קסון - כותרות אחרונות:
ד"ר קונראד מוריי הושם בבידוד - חשש שישים קץ לחייו
משפט מייקל ג'קסון - סיכום כל העדויות במשפט
פרשת מייקל ג'קסון: הסרט על ד"ר מוריי לגיטימי? דברו על זה בפייסבוק

הטריילר לסרט על ד"ר קונראד מוריי:

בראיון שהעניק לתוכנית "Today" לקראת עליית הסרט הסביר ד"ר מוריי גם מדוע לא התקשר לשירותי החירום באופן מיידי: "הם פשוט לא היו נכנסים בדלת", הסביר ד"ר מוריי. "אף אחד לא נכנס בדלת האחוזה". כשנשאל מדוע לא סיפר לגורמי הרפואה במקום כי ג'קסון טופל בפרופופול, אמר ד"ר מוריי כי ממילא עד שהצוות הגיע, לתרופה לא היה כל אפקט.

לדבריו, הטעות הגורלית שביצע היה כשלא עזב את תפקידו כרופאו האישי של ג'קסון כשהבין שמלך הפופ מכור לתרופה שהוא לא אמור לקבל. "הייתי צריך לעזוב" אמר ד"ר מוריי ל-"Today". "אבל המשמעות היתה לעזוב חבר". בסרט התיעודי אומר ד"ר מוריי כי ג'קסון אמר לו "בכל חיי מצאתי חבר אחד, וזה אתה ד"ר קונראד".

ד"ר קונראד מוריי מורשע:

שידור הסרט והראיון מרתיח את מנהלי עיזבונו של מייקל ג'קסון, ששלחו מכתב חריף לראשי MSNBC בדרישה שלא לשדר את דבריו של הרופא. "כמו מעריצים רבים של ג'קסון, גם אנחנו נגעלים מההחלטה הלא אחראית של MSNBC לשדר את הראיון והסרט", נמסר ממנהלי העזבון. "משדרים אלו נועדו להסיר מד"ר מוריי אחריות בנוגע למותו של ג'קסון, על אף שהמושבעים שקלו את הראיות ודחו את טענותיו". ד"ר מוריי נמצא כרגע בבידוד לקראת ההכרעה בגזר דינו ב-29 בנובמבר. זאת, מחשש להתנכלות של אסירים במקום מצד אחד והחשש כי ד"ר מוריי ייטול את חייו מצד שני.

בינתיים, בהיבט ביזארי אחר של הפרשה, פורסם כי פריטים רבים מאחוזתו של ג'קסון בקליפורניה יימכרו במכירה פומבית - בהם המיטה בה מת ג'קסון. "אנחנו רוצים לשמר את ההיסטוריה", אמר ראש בית המכירות בו תתנהל המכירה הפומבית. באתר Spinner פורסם כי קת'רין ג'קסון, אמו של מלך הפופ, מנסה למנוע את המכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully