וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעושרות": הבנות מחפשות אהבה שתלויה בדבר - כסף

לילך וולך

29.11.2011 / 7:27

בנות "מעושרות" מחפשות אהבה, אבל לא אחת שתעמוד בסטנדרט של "בעושר ובעוני". אז למה לא להודות פשוט באמת - שאתן רוצות כסף עם רגליים?. בלוג "מעושרות"

נשות "מעושרות" רוצות אהבה – כמו כולם, בעצם. אבל בעוד שרוב הילדות גדלות על סיפור סינדרלה ומתבגרות ממנו, בנות "מעושרות" חיות יותר בסרט שבו סינדרלה פוגשת את "וול סטריט". את הסעיף של "בעוני ובעושר" הן מעדיפות לשכוח, ואם כבר אהבה – אז שתהיה תלויה בדבר, ורצוי שאותו דבר יהיה מלא מלא כסף בבנק.

בפרק שעבר מחתה ניקול ראידמן נמרצות – "כשאוהבים, אפשר גם להסתדר באוהל", וכל מי שקנה את האמירה הזו - ממי שלא הולכת לישון לפני שכיסתה את אוסף הנעליים שלה בפרוות בבון כדי שלא יהיה להן קר – מוזמן להוציא תו חנייה בלה לה לנד.

כל חלקו הראשון של הפרק שעסק בחיי האהבה והחיפושים אחריה של טלי סיני ריקליס, אתי דודאי ודפנה שחר הילך על בהונות כדי שלא לומר בקול רם את המילה "כסף" – המון מילים נרדפות נמצאו – "מצליחן"; "עצמאי"; "מבוסס"; "גברי". כסף, גבירותיי. כסף. העובדה שנפסלו גברים גם אחרי שהתברר שהסעיף הזה חתום, עדיין לא משנה את העיקרון שמניע את הגלגלים של "מעושרות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקנאים אולי ימותו, אבל העיקרון לא ישתנה. טלי סיני ריקליס ומשולם ריקליס מתוך "מעושרות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניקול ראידמן אולי עובדת קשה, אבל את המיליונים לא עשתה בעצמה. אתי דודאי היא גרושה מעושרת שחתמה על הסכם ממון משתלם. וטלי סיני ריקליס הודתה בעצמה שמאריק סיני נפרדה בעיקר בשל בעיות כלכליות, וזה שעכשיו היא מפזזת במוד של "לא שומעת כלום הכל בצבע חום" כאשר מעז מישהו לתהות על מהות האהבה העמוקה בינה ובין זוס המיליונר הקשיש – לא ממש מפחית מהעיקרון.

היה יכול להיות מרענן לשם שינוי לשמוע את האמת – זו איכות החיים שהתרגלתי אליה, אני לא מוכנה לרדת ממנה, גבר שלא יוכל להבטיח לי עתיד כזה לא יכול להיות בן זוגי. אבל רק כדי שיהיה ברור – לזה ולאהבה אין יותר מדי במשותף.

ציטוטים נוצצים:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניקול ראידמן ואתי במדורה. לא בתמונה: נקניקיות זין קטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"את מכירה את זה שאת יוצאת מהבית ואת נראית מה זה טוב?" (לאה שנירר פונה למכנה המשותף)

"כן, יש לו הון - יש לו הון נפש, הון נשמה" – (טלי סיני ריקליס מתמחה במשאבי אנוש)

ענבר שנהב: "שינה מחובקים אני מוכנה פעם בשבועיים" – (ר' זה רומנטיקה)

"מכל האנשים אני חושבת שהכי פחות מגיע לי שיגידו לי שאני פשיסטית, כי כל המשפחה שלי נספתה בשואה" – (ניקול ראידמן במבוא ללוגיקה)

"כמובן שכאשת עסקים הבן אדם צריך להיות מאוד עשיר בשבילי" (לאתי דודאי מתפלק דבר אמת)

"סגנון האירוח של הגברת אתי דודאי מסתכם בנקניקיות זין קטן" – (ניקול ראידמן לא מיישרת קו עם הממוצע הארצי)

ושנירר היתה אומרת:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully