וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומיקאים נגד הפגיעה בחופש הביטוי: "חרדים לחיים שלנו כאן"

שני גורקביץ'

1.12.2011 / 22:34

גורי אלפי מפחד, ליאור שליין מתכנן לשלם את הקנס ואורנה בנאי יודעת שגם המזרחים יידפקו: האנשים הכי מצחיקים בישראל חוששים שהכל ייגמר בדמעות

דייב שחר

(צילום: דייב שחר; עריכה: יותם בן דוד)

"ברוכים הבאים למסיבת סיום חופש הביטוי", כך פתח הקומקאי ליאור שליין את אירוע המחאה שהתקיים הערב (חמישי) באגף החדש של מוזיאון תל אביב לאמנות. שליין וקומיקאים רבים נוספים יזמו את "מתי יבוא שוטר", ערב מחאה הומוריסטי שיצא נגד תהליכי החקיקה האחרונים ובעיקר תיקון חוק לשון הרע, הניסיון להשפיע על בתי המשפט באמצעות חקיקה וכן הפעולות מול ערוץ 10 והטלוויזיה החינוכית.

על הבמה באודיטוריום בתל אביב עלו שליין, גורי אלפי, עדי אשכנזי, אורנה בנאי, יהונתן גפן, שרון טייכר וערן זרחוביץ', ידידיה מאיר, קובי אריאלי, מרב מיכאלי, מוטי קירשנבאום, גיא מרוז ורביב דרוקר. הבדרנים ניצלו את הערב, שלא ישודר במלואו באף כלי תקשורת, כדי לצלוף בכל מי שחפצו, כולל ברבים מן הנוכחים.

"אני חרד לחיים שלי בארץ הזאת", אמר אלפי. קירשנבאום דיבר על תחושותיו כעיתונאי ואף ביקש לנצל את הבמה כדי "לפנות לגדעון לוי ולבקש ממנו להפסיק לכתוב. "די גדעון, תפסיק. תראה איזה חרא אנחנו אוכלים בגללך". אורנה בנאי פתחה את דבריה בווידוי על שורשיה המזרחיים, הלינה על הדרתם של השופטים המזרחיים גם ממגרשי הכדורסל ולבסוף תהתה: "אם על כל טעות שיוצאת מהפה צריך לשלם 300 אלף שקל, מה יעשה דודו אהרון?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully