וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלובוס הזהב 2012: "חטופים" האמריקאית מועמדת לפרסים

15.12.2011 / 15:15

"הערת שוליים" לא מועמד לפרס הסרט הזר, אבל בשאר הקטגוריות מסתמן קרב מרתק, כשקלוני מככב עם "היורשים" ו"משחקי שלטון". "חטופים" האמריקאית מועמדת לגלובוס הזהב

עונת הפרסים מתחממת: היום (חמישי) בלוס אנג'לס הוכרזו המועמדים לגלובוס הזהב. לפרס סרט הדרמה הטוב ביותר מועמדים "היורשים", "העזרה", "הוגו", "משחקי שלטון", "מאניבול" ו"סוס מלחמה". לפרס הסרט הקומי הטוב ביותר מועמדים "50-50", "הארטיסט", "מסיבת רווקות", "השבוע שלי עם מרילין" ו"חצות בפריס".

גם השנה הקולנוע הישראלי לא יזכה לפרס, כש"הערת שוליים" נותר מחוץ לקטגוריית הסרט הזר. בקטגוריה מועמדים "פרידה" האירני, "פרחי מלחמה" הסיני בכיכובו של כריסטיאן בייל, "הילד עם האופניים" הבלגי, "העור בו אני חי" הספרדי של אלמודובר ו"בארץ הדבש והדם" של אנג'לינה ג'ולי, שהוא סרט בוסני-אמריקאי.

לפרס הבמאי הטוב ביותר מועמדים מרטין סקורסזה ("הוגו"), ג'ורג' קלוני ("משחקי שלטון"), אלכסנדר פיין ("היורשים"), וודי אלן ("חצות בפריז") ומישל הזנוויצוס על "ארטיסט".

לפרס השחקנית הטובה ביותר בדרמה מועמדות גלן קלוז ("אלברט נובס"), רוני מארה ("נערה עם קעקוע דרקון"), ויולה דיוויס ("העזרה"), מריל סטריפ ("אשת הברזל") וטילדה סווינטון על "חייבים לדבר על קווין". לפרס השחקן הראשי בדרמה ליאונרדו דיקפריו ("ג'יי אדגר), ריאן גוסלינג ("משחקי שלטון"), ג'ורג' קלוני ("היורשים"), מייקל פסבנדר ("בושה") ובראד פיט על "מאניבול".

לפרס השחקנית הטובה ביותר בקומדיה מועמדות ג'ודי פוסטר ("אלוהי הקטל"), שרליז ת'רון ("Young Adult"), קריסטין וויג ("מסיבת רווקות"), מישל וויליאמס ("השבוע שלי עם מרילין" )וקייט ווינסלט ("אלוהי הקטל").

גם מדונה בפנים

לפרס שחקן המשנה מועמד קנת בראנה ("השבוע שלי עם מרילין"), ג'ונה היל ("מאניבול"), כריסטופר פלאמר ("בגינרס"), ויגו מורטנסן ("שיטה מסוכנת") ואלברט ברוקס על "דרייב".

לפרס שחקנית המשנה בקולנוע מועמדות ג'סיקה צ'סטיין ("עץ החיים"), אוקטביה ספנסר ("העזרה"), ברניס בז'ו ("הארטיסט"), ג'נט מקטיר ("אלברט נובס") ושיילין וודלי על "היורשים".

לפרס התסריט מועמדים "חצות בפריז", "משחקי שלטון", "הארטיסט", "היורשים" ו"מאניבול". לפרס המוזיקה המקורית מועמדים "סוס מלחמה" ו"נערה עם קעקוע דרקון". מדונה מועמדת לפרס השיר המקורי על "Masterpiece" מסרטה "W.E". לפרס סרט האנימציה מועמדים "הרפתקאות טינטין", "רנגו", "החתול של שרק", "שירות המשלוחים החשאי של ארתור" ו"מכוניות 2".

"חטופים" האמריקאית מועמדת לפרסים

בקטגוריות הטלוויזיה נרשם הישג גדול בזווית הישראלית: "חטופים" זוכה לכבוד גדול והיא מועמדת לפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר, כשקלייר דיינס מועמדת לפרס השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה על "הומלנד" - "חטופים" האמריקאית. לצד דיינס מועמדות מדלן סטו על "Revenge", מירל אנוס על "The Killing", ג'וליאנה מרגוליס על "האישה הטובה" וקלי ת'רון על "Necessary Roughness".

לפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר מועמדות "אימפריית הפשע", "אמריקן הורור סטורי", "Boss", "משחקי הכס" וכאמור, "הומלנד". לפרס הסדרה הקומית הטובה ביותר מועמדות "glee", "אפיזודס", "Enlightment", "משפחה מודרנית" ו"הנערה החדשה".

לפרס השחקן הטוב ביותר בדרמה מועמדים קלסי גרמר ("Boss"), בריאן קרנסטון ("שובר שורות"), סטיב בושמי ("אימפריית הפשע"), ג'רמי איירונס ("הבורג'ס") ודמיאן לואיס על "הומלנד".

לפרס השחקן הטוב ביותר בקומדיה מועמדים אלק בולדווין ("רוק 30"), דיוויד דוכובני ("קליפורניקיישן"), ג'וני גלקי ("המפץ הגדול"), תומס ג'יין ("מצויד") ומאט לבלנק ("אפיזודס").

לפרס השחקנית הטובה ביותר בסדרה קומית מועמדות לורה דרן ("Enlightment"), זואי דשנל ("הנערה החדשה"), טינה פיי על "רוק 30", לורה לייני ("מזל סרטן") ואיימי פולר על "מחלקת גנים ונוף".

מחכים שוב לג'רווייס

לפרס שחקנית המשנה בטלוויזיה מועמדות ג'סיקה לאנג על "אמריקן הורור סטורי", קלי מקדונלד על "אימפריית הפשע", מגי סמית' על "אחוזת דאונטון", סופיה ורגרה על "משפחה מודרנית" ואוון רייצ'ל ווד על "מילדרד פירס".

לפרס שחקן המשנה מועמדים פול ג'יאמטי ("גדולים מכדי להיכשל"), פיטר דינקלג' ("משחקי הכס"), גאי פירס ("מילדרד פירס"), טים רובינס ("סינמה ואריטה") ואריק סטונסטריט על "משפחה מודרנית".

את גלובוס הזהב עצמו, שייערך ב-15 בינואר, ינחה בפעם השלישית ברציפות ריקי ג'רווייס. זאת על אף המהומה שעורר בשנה שעברה לאחר שסנט בכוכבים הוליוודיים רבים בהם ג'וני דפ, צ'ארלי שין ומל גיבסון.

גלובוס הזהב 2011: מה באמת קרה מאחורי הקלעים?
גלובוס הזהב 2012: מופתעים מהמועמדויות? דברו איתנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully