וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלובוס הזהב 2012: "חטופים" האמריקאית זכתה

16.1.2012 / 3:38

"Homeland", המבוססת על פורמט ישראלי של גידי רף ושידורי קשת, זכתה בפרס הדרמה הטובה ביותר. קלייר דיינס זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר בדרמה

"Homeland", הסדרה האמריקאית המבוססת על "חטופים", זכתה בפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר הלילה (ראשון, שעון ארה"ב). הסדרה הפתיעה את "אימפריית הפשע", "משחקי הכס" ו"בוס" שנחשבו לפייבוריטיות בקטגוריה היוקרתית. קלייר דיינס, כוכבת הסדרה, זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר בדרמה. דיינס הודתה מעל הבמה לגידי רף, יוצר הסדרה המקורית.

מדובר בהישג גדול מאוד לטלוויזיה הישראלית, שכן מדובר בפיתוח ישראלי של רף עבור שידורי קשת, שמנכ"לה אבי ניר ומנהל חטיבת הפיתוח, רן תלם, רשומים כמפיקים ראשיים בסדרה לצדו של רף. רף אף ליווה את פיתוח הסדרה בלוס אנג'לס, דבר הנחשב לגורם משמעותי בהצלחתה. רף וניר נכחו בטקס בלוס אנג'לס.

צוות "Homland". mark j. terrill, AP
הישג נהדר. צוות "הומלנד", עם גידי רף, הימני ביותר בתמונה/AP, mark j. terrill

"הומלנד", המשודרת ברשת הכבלים Showtime עוסקת בסיפורו של שבוי מלחמה השב מעירק, אך נחשד על ידי סוכנת CIA עיקשת כמי שמשתף פעולה עם אל-קעידה. את הסדרה מובילה דיינס, כמו גם דמיאן לואיס המגלם את השבוי השב למולדתו. הסדרה זכתה לנתוני רייטינג מרשימים וחודשה לעונה שנייה לאחר מספר פרקים בלבד.

"Homeland": טובה בהרבה מהמקור
בואו לברך את "חטופים" האמריקאית בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully