וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אתה באמת קותי סבג?

הסלנג, תחושות הקיפוח, ההערצה לבית"ר והאובססיה למירי בוהדנה. מקורות בבית שמש טוענים: סבג המציא את הדמות שעל המרקע כדי לנצח. משפחתו: "מדובר בהכפשה". וואלה! סלבס חוקר

"הדמות של קותי היא פיקציה, הכל הומצא על ידי שלושה חברים. זה לא אמיתי! הם חשבו על כל פרט כדי לגרום לאנשים לאהוב אותו. פה, בבית שמש, זה כבר הפך לבדיחת העיר, כולם מדברים על זה". מקורבים למשפחת סבג המתגוררים בעיר, החליטו שנמאס להם לשתוק. לטענתם, מה שהתחיל כבדיחה מגניבה, הפך עד מהרה לבלון המאיים להתפוצץ בקול גדול. "היו לי כמה שיחות מאד לא נעימות פה עם אנשים שמעורבים בסוד הזה, חלק מהם בכירים בעירייה", מבהיר חבר ילדות של קותי, "הם חייבים לגלות את האמת, זה שקר וזה יתנקם בנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא אמיתי./מערכת וואלה!, צילום מסך

אי אפשר להתעלם מהעובדה שקותי סבג, אולי אחד הדיירים הכי בולטים בעונה הנוכחית של "האח הגדול", הוא מועמד כמעט בטוח לעלייה לגמר. באופן מאד נוח, דמותו של סבג פונה לכל אוכלוסייה מסמסת וצמאה למעט יחסי ציבור: ההערצה לבית"ר ירושלים והמיני קרייסס כשלא הסכים ללבוש אדום, מושכת אליו את המעריצים השרופים והמוכפשים של המועדון הצהוב, העובדה שהוא מניח תפילין פונה ללב הקהל המסורתי, הסיפורים על העוני המשפחתי נוגעים בלב כולם והעובדה שסבג הגיע מבית שמש, עיר שלאחרונה הוזכרה בעיקר בנסיבות שליליות של יריקות על ילדות בנות שבע, רק מחזקת את מעמדו בקרב הקהילה המקומית.

שילוב מנצח בין ג'קי מנחם לאלירז שדה

קותי (30) נולד וגדל בבית שמש. הוא הבכור מבין ארבעה אחים, אביחי (26), הדר (18) וניצן (15). אביו, שמעון, הוא אזרח עובד צה"ל ואמו מזל משמשת כקופאית בסופר. השניים הפסיקו לתמוך בקותי כלכלית כשהיה בן 15 והוא החליט שהוא מעוניין לפרנס את עצמו ויצא לעבוד במאפייה מקומית. העובדה שצעיר פשוט שבא מהפריפריה הצליח להשתחל ללב הקונצנזוס, הפכה את סבג ליקיר הקהל, לברווזון המכוער הכל כך טלוויזיוני שכולם רק רוצים לתת לו את הפרס הגדול כדי לראות אותו מצליח. לעיתים נראה כאילו סבג הצליח לרקוח את השילוב המנצח שבין התמימות והעילגות של ג'קי מנחם לערמומיות והערסיות הסקסית של אלירז שדה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לבש בגדים אדומים בעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שלושה חודשים הם עבדו על זה", מספר החבר, "ישבו בבית וחשבו על כל פרט, עד הקטן ביותר, כדי שהדמות תהיה אמינה". כך או כך, קותי נהנה מתמיכה כמעט מיידית: כתבות מחמיאות, אייטמים מפרגנים וטוקבקים מעריצים הוכיחו שדמות המזרחי המקופח עדיין עושה את העבודה. אבל יש אנשים בבית שמש שלא ממש ששים לזרום עם סיפור ההצלחה המקומי: "הכל מומצא", אומר חבר נוסף. "קותי הוא ממש לא כמו הדמות שרואים על המרקע".

מה זאת אומרת? איך אפשר להמציא דמות?
"אפשר. הם ישבו כמה חודשים לפני הכניסה שלו לבית והחליטו ביחד איך הקותי שעל המרקע יראה. מה הוא יאהב, איך ידבר ואת מי יעריץ".

אז מה שאנחנו רואים על המסך זה בעצם לא קותי?
"ממש לא. אם היית מסתובב בבית שמש, היית רואה בחור עם משקפי ראייה, מכנס ג'ינס קצר וסנדלים תנ"כיות. בחור שקט ומופנם שאין שום קשר בינו לבין הדמות שעל המסך".
"זה הפך לבדיחה של העיר", מדווח מקורב למשפחה, "כולם יודעים שזה לא קותי שאנחנו מכירים על המרקע".

כלומר, כל מי שמכיר בבית שמש את קותי יודע שזה זיוף?
"ברור. כולם יודעים שזה סוג של בדיחה".

אז למה משתפים עם זה פעולה?
"למה? כי זה משרת את העיר ואת האינטרסים שלה. כולם רוצים שבית שמש תהיה על המפה ולא באור שלילי כמו שהיה"

עדיין מעריץ את מירי בוהדנה

מקורבת אחרת לקותי יודעת לספר "כשאני רואה אותו בטלוויזיה, אני מזהה אצלו הרבה דברים שאני מכירה, המבט בעיניים, החיוך, אבל בהתחלה לא הבנתי כל כך למה הוא צועק כל הזמן. זה לא היה ככה בחוץ".

ואת הסיבובים מסביב לשולחן כשהוא עצבני הבנת?
"זה כנראה קטע שהוא היה צריך להרגיע את עצמו".

זה קורה גם בבית?
"לא".

מתוך האח הגדול. החדשות
קותי הוא לא מי שרואים על המסך/החדשות

חשוב לציין כי לא כולם שותפים לתחושות שמעלים כמה מחבריו של סבג מהשכונה, יש מי שמגן על הגביע המקומי בחירוף נפש. "קותי בחור מדהים, יש לו נשמה טובה", מבהירה חברה של קותי, שעובדת במסעדה בה עבד לפני שנכנס לבית האח הגדול. "מה שרואים על המרקע זה בדיוק מי שהוא".

גם ההערצה האובססיבית למירי בוהדנה?
"כן, ככה הוא, מעריץ של מירי, היו לו תמונות בטלפון של מירי בוהדנה גם כשהוא היה מגיע לעבודה".
"זה היה הקטע שלנו", מספר חבר ילדות של קותי, "כולנו הערצנו את מירי בוהדנה, היא היתה הבר רפאלי שלנו".

עד איזה גיל?
"היינו ילדים".
אז מאיפה הוא הביא את זה עכשיו?
"לא יודע, אצל כולנו זה עבר, הוא כנראה נשאר עם זה".

המשפחה נעלבה?

התקפי הזעם שהפגין קותי מספר פעמים מאז תחילת העונה, מעוררים גם הם חוסר נוחות בקרב חבריו. "הוא הכי לא כמו שהוא נראה בטלויזיה", מנסה חבר טוב של סבג לסנגר, "ערס צעקני כזה, זה לא הוא. אני חושב אישית שהוא עשה טעות בקטע של הערסיות. זה מוגזם".

אולי אם הוא היה נכנס לוילה עם הסנדלים והג'ינס, זה לא היה עובד?
"ברור שהוא ניסה להקצין את הדמות שלו, אבל אני חושב שהוא הלך רחוק מדי".

מה זאת אומרת? הוא לא באמת אוהד שרוף של בית"ר?
"הוא באמת אוהד שלהם, אבל בוא נגיד שבעבר ראיתי אותו הולך עם בגדים אדומים. הוא מקצין את הכל בשביל שיאהבו אותו".

זה לא מפתיע לגלות שלא כולם אוהבים את מי שמצליח, אבל מקורבים למשפחת סבג מגלים טוענים שגם שם, לא לגמרי מרוצים ממה שרואים על המסך. "אף אחד לא רוצה שיציגו אותו כהורה שלא נותן לילד שלו כסף לאוטובוס", מספר מקורב למשפחה. "בוא נגיד שההורים שלו באמת לא הכי מסודרים שיש, אבל הם לא עניים ובטח לא היו רוצים שיציגו אותם ככה. הם נעלבים שמציגים אותם כהורים לא תומכים שלא פינקו ולא נתנו כלום".

אז למה הם לא אומרים כלום?
"כי הם כבר חלק מהמעגל הזה ולא רוצים להרוס לבן שלהם".
במעגל הקרוב יותר לסבג, ממהרים להגן עליו ולהכחיש את כל הטענות מכל וכל. לדבריהם, קותי שאתם רואים על המסך, הוא קותי האמיתי, "אנשים אחרים לא מבינים אותו כל כך, כשאתה עובד איתו, אתה מכיר אותו ויודע שזה קותי האמיתי".

באמת לא היה לו כסף לאוטובוס?
"היה מצב שבאמת לא היה לו ארבעה שקלים לאוטובוס. הוא פשוט רץ לעבודה. הוא אומר את זה יותר מדי, אז זה נשמע לא אמין, אבל זה קותי לגמרי. יש לו נשמה טהורה. בעיר הזו מאד אוהבים דברים שהם לא טובים זה ישר רץ בעיר. דברים טובים לא מעבירים פה. אבא ואמא שלו כולם מבסוטים".

מה הם מרגישים לגבי הקשר עם יאנה?
"הוא לא ילך איתה בחיים. אנחנו פה עם העיניים עליו אבל כשאתה סגור שם ויש לך כתף, זה לא משנה לך מה הדת שלה. שמועות רעות רצות פה בטירוף. יש פה כאלה שלא אוהבים אותו, ונהנים לעשות אש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רצה להקצין את הדמות שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסיפורי בני המשפחה עולה תמונה של ילד טוב שחודש לפני הכניסה לבית האח הגדול פינה את הדירה ששכר בבית שמש ותרם את כל הריהוט לנזקקים.
כל זה לא מפריע לחבר הילדות של קותי להבהיר שהמציאות שונה. לדבריו ה"מעגל הסודי" שאחראי על הדמות הטלוויזיונית של קותי, התרחב לאחרונה וכולל בין היתר גם כמה דמויות מפתח בעיר, המודעים לעובדה כי מדובר בדמות. "ניסיתי לדבר איתם", הוא מספר, "אבל הם מאמינים שקותי יביא כבוד לעיר ושאסור לדבר על זה. כששאלתי אותם מה יקרה כשזה יוודע, אז התשובה היתה: 'אז מזל שאף אחד לא יודע' נכנסתי להלם".

נציג משפחתו של קותי מסר בתגובה: המשפחה תומכת בקותי, אוהבת וגאה בו. הדברים המובאים בכתבה הינם הכפשה. מי שמכיר את קותי באמת יודע שאין אמיתי ממנו.

מהפקת "האח הגדול" נמסר כי קותי כמו יתר דיירי הבית מוצג בתכנית כפי שהוא.

למה התחפשו עקיבא וענהאל?

מה עשתה אירית רחמים במדים של שוטרת?

מה עשו הבנות של אייל גולן קורא לך אצל מיקי בוגנים?

מה אתם חושבים על קותי? בואו לדבר על זה בפייסבוק

מה חושבים על קותי בוואלה! גבר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully