וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: "אמריקן איידול" מתעמתת עם המתמודד-פושע שעף מהתוכנית

15.3.2012 / 7:20

לעיני כל אמריקה שודר וידאו שבו מתעמתת ההפקה עם ג'רמיין ג'ונס, המתמודד שהסתיר צווי מעצר העומדים ותלויים נגדו: "אנחנו לא יכולים שתהיה בתוכנית"

לרוב, תוכניות טלוויזיה בעלות פרופיל גבוה מנסות להסתיר עד כמה שניתן פאשלות שקורות, מן הסתם, לכל דבר שמנוהל על ידי בני אדם. "אמריקן איידול" התמודדה עם לא מעט שערוריות ואמש (רביעי), הוכיחה שהיא עושה זאת אחרת: לאחר שפורסם כי ג'רמיין ג'ונס, מתמודד שהצליח להעפיל לנבחרת הסופית של "איידול", הוא למעשה עבריין נמלט ששיקר מספר פעמים למשטרה, החליטו בהפקת "אמריקן איידול" לשדר קטע בו מתעמתים עמו מפיקי התוכנית ומסבירים לו למה הוא לא יכול להמשיך להשתתף בתוכנית.

מדובר בקטע יוצא דופן, שבו מפיקי "איידול" לוקחים לעצמם חירות של חוקרי משטרה כמעט, כשהם מקריאים לו את הפשעים בהם נאשם ג'ונס - ביניהם אירועים אלימים של ממש - ומול מצלמות בעצם מכריחים את ג'ונס להסביר את מעשיו כשהוא לא נעזר, למשל, בעורך דין היושב לצדו. ג'ונס המעט המום מודה כמובן להפקה על ההזדמנות, ויוצא לעולם שבחוץ להתמודד עם שעשה.

"זה שידור חי והכל יכול לקרות", הסביר ריאן סיקרסט בתוכנית את שרשרת האירועים ואמר כי הנושא יטופל בהרחבה לקראת סוף המשדר - ואכן, הוא טופל בצורה יוצאת דופן שתעורר מחלוקת רבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully