וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: סער סקלי כובש את אל ג'אזירה

6.4.2012 / 11:31

בעוד חבריו לתוכנית הריאליטי זזים מהשקה להשקה, סקלי התראיין דווקא לתוכנית "The Stream" של הרשת הערבית ואמר: "היום לא הייתי מתגייס שוב לצבא"

בעוד קותי סבג ויאנה יוסף מנצלים כל דקה אפשרית מה-15 שהוקצבו להם, דווקא סער סקלי, המתמודד המפתיע ביותר מגמר "האח הגדול" העדיף שלא להסתובב יותר מדי. במקום, העדיף סקלי להתראיין לרשת אל ג'אזירה ולאחת התוכניות היותר מעניינות שלה, "The Stream", העולה כולה לרשת ועוסקת בנושאים גלובליים. סקלי התראיין באמצעות הסקייפ בפתח תוכנית שעסקה, למשל, בשינוי עמדות בקרב יהודי אמריקה ביחס לסכסוך הישראלי-פלסטיני.

צפו בסקלי מתארח ב-"The Stream", החל מ-1:43:

בראיון עצמו סקלי הסביר כי לא ניגש לאודישנים של "האח הגדול" אלא אותר על ידי הפקת התוכנית: "האח הגדול מחפש סטריאוטיפים והשמאלני הרדיקלי הוא אחד מהם", אמר סקלי. "חשבתי שלא מספיק להיות שם, כי אחרי הכל זו תוכנית ריאליטי ולא המקום הטוב ביותר למסרים מורכבים. התעניינתי בזה כהתנסות ובמה. לא רציתי לנצח במשחק".

בנוסף, אמר סקלי כי כל מתמודד ב"האח הגדול" הופך לנציג העיר שלו בעל כורחו, ואילו הוא עורר את חמתם של תושבי אשקלון, העיר בה גדל, בשל דעותיו. כמו כן, סקלי סיפר למראיין כי התגייס לצה"ל, אולם היום לא היה עושה זאת שוב ואף הסביר כי למרות שמדובר בשירות חובה, ישנה האפשרות לסרב מצפונית ולשבת בכלא בשל כך. "אם הייתי בן 18 עכשיו, הייתי מסרב", אמר סקלי, ששירת בחיל המודיעין. "באוניברסיטה נחשפתי להרבה יותר מידע. הדבר החשוב ביותר הוא שפשוט התחברתי פעילים פוליטיים ערביים. כיהודי בישראל, אתה לא חייב להיות בקשר עם ערבי. עד גיל 21, כשהשתחררתי מהצבא, לא היתה לי שיחה עם אדם ערבי. גם להיות חבר של ערבי בישראל זה מעשה פוליטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully