וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סנופ דוג, ד"ר דרה, טופאק ועוד הופעות מקואצ'לה

17.4.2012 / 7:19

טופאק שאקור קם לתחייה, ד"ר דרה וסנופ עישנו חשיש ו-The Weeknd מימש את ההבטחה: צפו בהופעות החמות מיומו האחרון של פסטיבל קואצ'לה

זהו, שלושה ימים של שיכרון חושים בקואצ'לה נגמרו והקהל האמריקאי, כמו גם המיליונים שליוו אותם בצפייה ברשת, מתרגלים לחיים ללא הופעות ענק מהבוקר עד הלילה. היום האחרון של קואצ'לה, שהתרחש בשעון ישראל בלילה שבין ראשון לשני, הביא עמו גולת כותרת מוזיקלית וטכנולוגית: סנופ דוג וד"ר דרה עלו למופע משותף ומרהיב שבו התארחו לא רק אמינם ו-50 סנט, אלא גם ההולוגרמה של טופאק שאקור המנוח, עניין פעוט של 10 מיליון דולר. צפו כאן בהופעה המלאה והמצוינת של השניים:

ההופעה של שאקור:

מבין שלל האמנים המבטיחים שהופיעו בקואצ'לה השנה נמצא גם The Weeknd, המפיק הקנדי הנפלא שייסד תת-ז'אנר משלו באר אנ' בי של המאה ה-21 והדליק ראפרים כמו דרייק שעבד איתו על אלבומו החדש. בעקבות ההצלחה, וויקאנד החל להופיע עם החומרים שלו וערך סיבוב מוצלח למדי בפסטיבל. צפו בהופעה המלאה:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ואלו Swedish House Mafia, הרכב הדאנס-פופ המצליח עם הופעה מלאה בקואצ'לה:

הראפר המצוין Asap Rocky נתן ספתח מצוין לקריירת הפסטיבלים שלו עם הופעה מצוינת בקואצ'לה שהפכה אותו לאחד האמנים המדוברים בפסטיבל.

Real Estate הוציאו גם הם אלבום מצוין ב-2011, האלבום השני שלהם שהוציא אותם מז'אנר הצ'ילווייב והפך אותם להרכב אינדי חד שעושה מוזיקה מצוינת. צפו בסט המלא שלהם מקואצ'לה:

עד כאן ההופעות של פסטיבל קואצ'לה לשנת 2012. בקישורים תוכלו למצוא הופעות מהיומיים הראשונים של הפסטיבל, בהם קרעו את הבמה רדיוהד, פאלפ, ארקטיק מאנקיז, עזילה בנקס ועוד. נתראה בפסטיבל הבא שישודר בצורה כה רחבה ברשת.

פסטיבל קואצ'לה: רדיוהד ועזילה בנקס בהופעות מלאות
פסטיבל קואצ'לה: ארקטיק מאנקיז, פאלפ ועוד בהופעות מלאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully