וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: צ 'רלי שין שוב מסתבך

24.4.2012 / 7:50

הסדרה החדשה של צ'רלי שין חוטפת תביעת ענק וזעזוע עמוק בפאנל השופטים של "הטופ מודל הבאה". סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: הצרות הבלתי נגמרות של צ'רלי שין

אחרי התבטאויות אנטישמיות, מופע יחיד שכשל והספדים מצד רוב כלי התקשורת בארה"ב, נראה היה שצ'רלי שין נמצא סוף סוף על התחלה של דרך טובה. הסדרה החדשה בכיכובו "Anger Management" זוכה עוד בטרם עלייתה לבאזז גדול, ולאחרונה הוא אפילו ניסה להסביר בהיגיון את כל פרשת "דם הנמרים" וה-"winning" שאפיינו את התמוטטות העצבים שעבר בשנה שעברה, ונשמע לאו דווקא כמו מי שמתכנן את הלווייתו עוד בחייו.

אולם דרכו של שין חזרה לשפיות אינה פשוטה. לאחרונה הוגשה לבית המשפט תביעה על סך 50 מיליון דולרים נגד מפיק התכנית החדשה של שין, ג'ו רות', בטענה כי השתמש בעבודתו של מפיק אחר, התובע ג'ייסון שומן, ואז דחק את שומן החוצה.

לטענת שומן, רות' שכר את שירותיו על מנת שיהפוך את "Anger Management" – סרט משנת 2003 בכיכובו של אדם סנדלר ובהפקת חברת ההפקות שבבעלות רות' – לסדרת טלוויזיה. הוא טוען כי עבד על הפרויקט במשך שנה, וביוני 2011 החל לקבל כתף קרה מרות' שלא השיב לטלפונים שלו או למיילים ממנו. מאוחר יותר גילה שומן דרך התקשורת כי רות' החל לפתח את הסדרה יחד עם צ'רלי שין עבור אולפני ליונסגייט. כעת, תובע שומן מרות' 50 מיליון דולר פיצויים עבור עבודה שנעשתה ורווח עתידי מהתכנית. רות' מצדו טוען כי לתביעה אין ביסוס. התביעה מטילה צל שהקאמבק של שין ממש לא צריך כרגע. מצד שני, באמת ששין עולל בעצמו דברים גרועים יותר לקריירה שלו.

המיותר: טיירה בנקס בועטת בשופטי "הטופ מודל הבאה"

זעזוע ב"הטופ מודל הבאה": שלושה מהשופטים הוותיקים של תכנית הריאליטי-דוגמניות לא ישובו לעונתה ה-19 של הסדרה. המנהל האומנותי ג'יי מנואל, השופט נייג'ל ברקר ומאמן הדוגמניות ג'יי אלכסנדר נבעטו על ידי הרשת המשדרת CW. בחשבון הטוויטר שלה כתבה המנחה ומפיקת התכנית טיירה בנקס: "כוח ואהבה לנייג'ל, ג'יי ומיס ג'יי שלי. התכנית הפכה אותנו למשפחה. מתרגשת לראות מה העתיד צופן עבורם".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נייג'ל ברקר, ג'יי מנואל וג'יי אלכסנדר. Wendell Teodoro, GettyImages
קיבלו בעיטה מטיירה בנקס. שופטי "הטופ מודל הבאה"/GettyImages, Wendell Teodoro

חרושת השמועות החלה לכוון את האצבע המאשימה לעבר בנקס, אולם בראיון שנתן ברקר לאחר ההודעה, טען כי המהלך היה צפוי מראש, וכי הוא נעשה על ידי הרשת, ולא על ידי בנקס עצמה. "זה לא היה שוק עבורי", סיפר, "אני חבר של טיירה ושל המפיקים. היה דיון על כך שהרייטינג ירד (העונה האחרונה קיבלה נתונים הנמוכים ב-45% בהשוואה לשנים קודמות – מ.ר.) ושמשהו כזה צפוי לקרות. גם בשנים קודמות היו דיונים על פיטוריי והצלחתי לשרוד את החרב הזאת".

הביזאר: קטעים ראשונים מהריאליטי של משפחת איסטווד

"Mrs.Eastwood&Company" – סדרת ריאליטי חדשה מבית היוצר של ערוץ !E הוצגה השבוע לעיתונאים בטרם השקת פרק הבכורה שלה ב-20 במאי. הסדרה עוקבת אחר חייהם של בני משפחתו של קלינט איסטווד – אשתו דינה, בנותיו פרנצ'סקה ומורגן ולהקת Overtone – להקת א-קפלה בה כולם גברים שבני המשפחה גילו באפריקה במהלך שהותם שם לרגל צילומי סרטו של איסטווד, "אינוויקטוס", וכעת מנוהלת על ידי המשפחה.

ב-!E מקווים להצלחה לסדרה באותה רמה לה זכתה הריאליטי המשפחתי "משפחת קרדשיאן", אולם נראה כי זה עלול להיות קצת בעייתי בהתחשב בעובדה שהנכס החשוב ביותר של המשפחה כלל לא משתתף בסדרה. "אם אנשים צופים כי הם מעריצים של קלינט איסטווד, הם יתאכזבו", אמרה דינה בראיון. לדבריה, איסטווד משתתף בשני פרקים בלבד במהלך כל הסדרה, על אף שהוא נושא השיחה של בני המשפחה בתדירות גבוהה יחסית. "אנחנו אף פעם לא מעגלים פינות שאנחנו מתייחסים לקלינט, כך שאנחנו מאוד חופשיים עם זה ועם מה שהוא יחשוב על דברים", הוסיפה.

ליהוק שיחוק: וודי הרלסון ומתיו מקונוהי בסדרת משטרה חדשה

וודי הארלסון ומתיו מקונוהי. Gary Miller, GettyImages
אחוקים. מקונוהי/GettyImages, Gary Miller

מסרטים שוברי קופות – לרשתות הכבלים: כוכבי הקולנוע והחברים הכי טובים וודי הארלסון ומתיו מקונוהי לוהקו לאחרונה לסדרת משטרה חדשה בשם "True Detective", שמוצעת כעת לקנייה לרשתות הכבלים. בסדרה, יגלמו השניים את הבלשים ראסט קוהל (מקונוהי) ומרטין הארט (הארלסון) שחייהם מסתבכים במהלך מרדף שהם מנהלים אחר רוצח סדרתי בלואיזיאנה. יוצרי הפרויקט מתכננים שמונה פרקים לסדרה בתור התחלה, ולאחר מכן עונות נוספות עם קאסט וסיפור שונים בתכלית. עבור מקונוהי תהיה זאת הפעם הראשונה בה הוא מתחייב לתפקיד קבוע בסדרת טלוויזיה בעוד שלהארלסון יהיה זה קאמבק טלוויזיוני אחרי ימיו כוודי בויד בסדרה "חופשי על הבר".

לינק לעת צרה: סדרת רשת חדשה לכוכב "Saturday Night Live" לשעבר

כוכב "סאטרדיי נייט לייב" לשעבר הורשיו סאנז, חוזר למסך הקטן יותר בסדרת רשת חדשה. בסדרה הוא מגלם את דמותו של אספנטו – מתאבק מקסיקני מפורסם שירד מגדולתו, אולם ממשיך למנף את יכולותיו במלחמה בפשיעה המקומית. המשטרה נתנה לאספנטו אישור להילחם בפשע כשהוא חמוש במסכה המאפיינת שלו, אולם לא לקחה בחשבון פרט קטן ודי משמעותי – הוא ממש גרוע בזה.

פה תוכלו לראות בכל פעם פרק חדש בסדרה

סרטון השבוע: טיזר ראשונה לעונה 2 של "הומלנד"

אז נכון, "הומלנד" תחזור רק ב-30 בספטמבר, אבל יוצרי סדרת המתח עטורת הפרסים (שנוצרה על בסיס "חטופים" הישראלית כמובן) כבר שיחררו לרשת סרטון ראשון לחמם את הצופים לקראת העונה השנייה. אז האם התכנית של ברודי להתנקש בסגן הנשיא תתגלה? מה קארי תזכור כשהיא תתעורר מהטיפול? ומי החפרפרת בתוך ה-CIA?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully