וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה הדר: "כוכב נולד עדיין שונאת כשמגנים אותה"

רוני אפרת, צילומים: נמרוד סונדרס

1.5.2012 / 14:37

"כולם יודעים מה ניסו לעשות מאחורי הגב של התוכנית", אמר צביקה הדר בכנס לציון עשור ל"כוכב נולד". טמירה ירדני: "הנבחרת העונה תהיה החזקה בתולדות התוכנית"

טמירה ירדני, הבעלים של טדי הפקות ובעיקר המפיקה הכל יכולה של "כוכב נולד", יודעת שהעונה העשירית היא עונת המבחן של התוכנית ולכן, גם כנס אקדמיה קטן במכללה האקדמית של נתניה הוא מקום לצאת בהכרזות מבחינתה: "הנבחרת של העונה הקרובה תהיה הנבחרת הטובה ביותר של התוכנית", אמרה ירדני. "עשר שנים הם חיכו לבוא ל'כוכב נולד', דור חדש שזה חלום חייו. מה גם שהנבחרת שנה צעירה במיוחד, שבע עשרה הוא השלושים או הארבעים החדש. יש להם קולות כאילו הם עברו חיים שלמים".

במסגרת הפאנל נערך גם אירוע בו השתתף צביקה הדר, מנחה התוכנית ואחד ממפיקיה, שממעט מאוד להתראיין. "אנחנו לא גאונים", אמר הדר. "פשוט קראנו את המפה והבנו את הדבר האמיתי. לא היתה שום פוזה. הנרטיב הזה קיים בתוך כל המערך המשומן שהפך להיות בתכנית, אבל יש גם חוזה בלתי כתוב שאומר - תבוא ותעמוד מול בוחן שיתייחס אליך אותו דבר, לא משנה בן של מי אתה. בועז מעודה לעס גת ורכב על חמור, נינט עדיין היתה חיילת. זה היתרון שלנו, אנחנו לא פורמט של אף אחד".

צביקה הדר. נמרוד סונדרס
לא פורמט של אף אחד. צביקה הדר בכנס/נמרוד סונדרס

הדר שחזר בפאנל את האודישנים שנערכו בחיפה, אירוע בו ציפו לעשרות אנשים ולא לנחיל שעט על המקום: "ביום הזה הבנו באמת, מהשטח, את כל נושא הפריפריה", אומר הדר, "את הצורך הזה שנמצא בפריפריה, וכולם מדברים עליו. התכנית קטנה מהדבר האמיתי."

"לא חשבתי שאדחה את שביתת הכבאים בצפון", מספר הדר. "התוכנית היא הרבה מעבר לבסיס שלה. ניצנים (שם נערך הגמר הראשון של התוכנית – ר.א) היה בסך הכל חוף עם שלטים של קוקה קולה, שהפך למיני אירוויזיון קטן, שהפך עם השנים לאירוויזיון גדול. לא היה שם כבל חשמל למאוורר, זו ייתה בסך הכל מסיבת ריקודים. באולפן היינו מנותקים מרחשי העם, ופתאום כשהיינו טרוטים ויישרנו את הקרקע עם טרקטורונים ומשקפי רוח, ראינו מין ארמגדון כזה, ראינו ששלושה ימים לפני אנשים באים ותופסים מקום".

טמירה ירדני ודוד לביא. נמרוד סונדרס
העונה החזקה מכולם. טמירה ירדני עם דויד לביא בכנס/נמרוד סונדרס

ועם זאת, "כוכב נולד" עברה טלטלה בעונה האחרונה עם פרשת ההצבעות של תמר יהלומי, פרשת מרגול וכמובן התחרות העזה מצד "The Voice". "'כוכב נולד'" שומר על עצמו כבית קטן וחם", אמר הדר. "אנחנו עדיין שמחים מפרסים שאנחנו מקבלים, ועדיין שונאים כשמגנים אותנו. אנחנו מתלהבים מהשפעת ה-SMSים מהדיבור מיד אחרי זה כשעומדים ברמזור. פתאום אנשים קונים טלפונים ומצביעים. אחרי תשע עונות כאלה, אני יכול להבין למה נתנו לנו בעונה הראשונה את פרס תכנית העשור. זו טלוויזיה שהיא יותר מטלוויזיה".

"יכולנו ליפול באלף מלכודות בדרך, וליפול בעולם ריאליטי", התייחס הדר לפרשיות האחרונות בתוכנית. "כולם יודעים מה נעשה מאחורי גב התכנית, וזו גם הישראליות של התכנית. אני מאד גאה בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully