וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כוכב נולד" משתנה: פחות SMSים ופחות שידורים חיים

עינב שיף

13.5.2012 / 19:00

"כוכב נולד" הודיעה על שינויים משמעותיים בפורמט, שייתנו משקל גדול יותר לוועדה מקצועית להעברת המתמודדים וכן מתן זכויות וטו לשופטים בשלב האודישנים. כל הפרטים

10 ימים לפני צאת העונה העשירית של "כוכב נולד" לדרך, מפרסמת הפקת התוכנית כמה שינויים די משמעותיים בפורמט התוכנית. ראשית וככל הנראה השינוי המשמעותי ביותר הוא קיצוץ במספר התוכניות המועברות בשידור חי לטובת תוכניות ערוכות מראש. המשמעות, מלבד ההקלה הכספית על ההפקה, הוא שהקהל יזכה להכריע את זהות העולה לשלב הבא בתוכנית באמצעות SMSים רק בשלב מאוחר למדי של העונה, שתחל ב-22 במאי בשידורי קשת. התוכנית צפויה להיות משודרת פעמיים בשבוע ולהיות מלווה בתוכנית יומית בערוץ 24.
מי שיבחר את העולים לשלב הבא עד להשתלבות הקהל, היא ועדה מקצועית של שופטים, "12 המושבעים" כפי שהם נקראים בהפקת "כוכב נולד". אלו, בשילוב פאנל השופטים הקבועים, בהם המצטרפים החדשים משה פרץ וגידי גוב, יקבעו את זהות העולים עד לשלב עשר הגדולים ומשם – ההכרעה תהיה נתונה להצבעת הקהל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם זה יעבוד? הימור. צוות העונה העשירית של "כוכב נולד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

שינוי נוסף ב"כוכב נולד" הוא שימוש במאגר של 100 קלאסיקות ישראליות שנבחרו על ידי הפקת התוכנית ושלרובם לא נעשה קאבר בעונות הקודמות. כל מתמודד נדרש מראש להכין ולבצע שיר מתוך הרשימה, לצד שיר לבחירתו. חידוש נוסף, הרלוונטי יותר לשופטים, גורס כי לשופטים העונה יש זכות וטו וכי כל מתמודד חייב להשיג רוב של שלושה קולות כדי לעבור למחנה האימונים ולצד זאת – לכל שופט יש זכות אחת בכל יום אודישנים להטיל וטו, ולהעביר מתמודד לשלב הבא גם ללא רוב קולות של השופטים האחרים.

"לאודישן הראשון שמשיק את 'כוכב נולד' השנה, הגיעה נערה בת 16 שסיפרה שבעונה ה-1 של התכנית היא היתה בת 6, וכבר אז היא חישבה, שכשימלאו לה 16, היא תגיע לאודישנים של העונה העשירית", אומר צביקה הדר, מנחה התוכנית ואחד ממפיקיה. "כמו שאומר שיר האודישנים של העונה ה-6, מי היה מאמין. אנחנו גאים להיות חלק מההוויה הישראלית בעשור האחרון".

"עונת העשור של 'כוכב נולד' מושקעת יותר, גדולה יותר, מנוסה יותר, אבל עדיין בסוף העונה הזאת, ממש כמו אז, יעמדו על הבמה זמר או זמרת, שיקרעו לכולנו את הלב", הוסיף סמנכ"ל התוכניות של הזכיינית קשת, רן תלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully