וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה: גיטריסט פליטווד מק לשעבר התאבד בירייה

8.6.2012 / 2:13

בוב וולץ', מוזיקאי אמריקאי אהוב שהיה חבר בלהקה האגדית וגם הצליח בקריירת הסולו שלו, ירה בעצמו בגיל 66 לאחר שמאס בהתמודדות עם מצבו הבריאותי

גופתו של המוזיקאי בוב וולץ' נמצאה אמש (חמישי) בביתו שבנשוויל, טנסי, לאחר שירה בעצמו בחזה. וולץ', בן 66 במותו, סבל ככל הנראה מבעיה בריאותית. דובר המשטרה המקומית אישר כי מדובר בהתאבדות וכי נמצא פתק התאבדות. מי שמצאה את גופתו של וולץ' היתה אשתו.

וולץ' התפרסם לראשונה כגיטריסט בלהקת פליטווד מק, אליה הצטרף בשנת 1971 והיה חבר מרכזי בה במשך שלוש שנים סוערות למדי, עד שעזב ב-1974, אז הגיעו לינדזי בקניגהם וסטיבי ניקס, שהוציאו את פליטווד מק לדרך חדשה. כשהלהקה התקבלה להיכל התהילה של הרוקנרול, וולץ' לא נכלל בין חבריה לשעבר שראויים לכבוד, מה שגרם לו לתסכול רב.

וולץ' המשיך לזמן קצר ללהקה שהקים בפריז, שם גר, ובשנת 1977 פרץ בקריירת סולו עם אלבום הבכורה, "French Kiss", המצליח ביותר שלו שכלל את הלהיטים "Sentimental Lady" ו-"Ebony Eyes". האלבום נמכר במיליון עותקים וגם אלבום ההמשך, "Three Hearts" זכה להצלחה.

עם זאת, בהמשך הידרדרה הקריירה של וולץ', שהתמכר גם להירואין והתנקה באמצע שנות ה-80. בשנות האלפיים הוציא אוספים שכללו ביצועים לשירים מתקופת פליטווד מק. בשנים האחרונות התמודד עם מצב בריאותי קשה, עד למותו הטרגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully