וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו אהרון יציל את ג'ולייטה: טור מוזיקה מזרחית

חגי אוזן

12.6.2012 / 1:00

סוכנו של דודו אהרון ישלם עשרות אלפי שקלים וישחרר את ג'ולייטה מהחוזה ושרית חדד עם עוד להיט. טור מוזיקה מזרחית

דודו אהרון ישחרר את ג'ולייטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שווה את הכסף? ג'ולייטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יותר מארבעה חודשים עברו מהיום שבו נפרדה הזמרת ג'ולייטה ממנהלה האישי גלעד מסאמי, בטונים צורמים מאוד, והקריירה של הזמרת עדיין לא חזרה למסלול של עשייה. בזמן שחלף זמרות חדשות צצות כמעט מדי יום וג'ולייטה, שהיתה אחת ההבטחות הגדולות בז'אנר עדיין נמצאת בהקפאה ארוכה. בשבועות האחרונים חלה התפתחות מעניינת כשלתמונה נכנס אייל מלכא, המפיק והמנהל האישי של דודו אהרון. בשיחות שהתקיימו בינו לבין גלעד מסאמי, גילה מלכא נכונות לשלם סכום של כמה עשרות אלפי שקלים בעבור שיחרור הזמרת מהחוזה בינה לבין מנהלה לשעבר. מקורבים למסאמי מסרו כי להערכתם העניין ייסגר ממש בקרוב. "ההצעה שאייל מלכא הגיש למסאמי היא רק עשרים אחוז מהסכום שהוא דורש", מוסרים מקורביו של מסאמי, "אבל העניין הזה כבר סגור ונעול. דודו אהרון אוהב את ג'ולייטה עוד מהימים של 'לה לה לנד' והוא רוצה לעזור לה".

אייל מלכא בתגובה: "הדברים נכונים מהבחינה הזאת שיש גישושים. אנחנו מדברים וכשהדברים יהיו סגורים נודיע זאת בצורה מסודרת".

גלעד מסאמי בתגובה: "אין תגובה".

את תגובתו של עזרא שרון, המשקיע הקודם בג'ולייטה, לא ניתן היה להשיג.

שרית חדד בדרך לעוד להיט בטוח

גם השנה וחצי שבהן היא לא הוציאה אלבום חדש והתעסקה בעיקר בטלוויזיה, לא באמת השפיעו על מעמדה הרם של שרית חדד. היא היתה ונשארה האחת והיחידה מבלי שאף זמרת אחרת התקרבה אליה. ככה זה כשמייצרים איכות. השירים הנפלאים שלה מהאלבום המצוין "20" אפשרו לחדד לעבוד בשקט וקצב איטי יחסית. לפני שלושה חודשים היא הוציאה את הסינגל הראשון "יפה, יפה" שזכה להצלחה ועכשיו, רק עכשיו, מפגיזה שרית חדד עם להיט בטוח: גרסה חדשה לשיר הקלאסי "לינדה לינדה".

שרית, בדומה לשלומי שבת באלבומו האחרון, לקחה רק את הפזמון של "לינדה, לינדה" והבתים נכתבו מחדש, מילים ולחן, על ידי הנרי. טוויסט, פשוטו כמשמעו. זה נשמע טבעי לחלוטין כאילו הנרי וסמיר אל-טוויל שיצר את השיר המקורי, כתבו אותו יחד. שרית חדד מצידה לא משאירה מקום להשוואות בינה לבין הביצוע של חיים משה. פצצה של שיר, בדרך לעוד אלבום מעולה.

אושרית מלכה צריכה למהר יותר

למרות שהשיר הראשון שהוציאה "אהבת אותי" התקבל בחמימות יחסית, לקח לאושרית מלכה קצת זמן לצאת עם השיר השני. עכשיו זה קורה. מלכה יוצאת עם סינגל חדש, "אמא שלך", ששונה לגמרי מהשיר הראשון. הפעם מדובר בחפלה סטייל "חמותי" של שרית חדד. השיר נכתב והולחן על ידי אופיר כהן שזוכה לביקוש בתקופה האחרונה נוכח הצלחת הלהיט "מלאת אהבה".

מלכה מוכיחה שוב שמדובר במבצעת טובה מאוד, שבעזרת עבודה נכונה, יכולה להפוך לכוח נשי משמעותי בז'אנר. מה שכן, מרווח זמן של כמה חודשים בין שיר לשיר, הוא לא בריא לאושרית מלכה. יש דברים שרק לשרית חדד מותר.

מה גוסטו רוצה בעצם?

גוסטו הוא עוף מוזר מאוד. אפשר להבין את זה מהשם שלו. מבחינת הז'אנר, הוא שייך להגדרה הרחבה של "מוזיקה מזרחית", למרות שהוא בכלל לא שייך לאווירת הכפיים והענטוזים. זאת אולי הסיבה שלקהל עדיין קשה לעכל אותו. שיר חדש שהוציא גוסטו השבוע מציג אותו קצת יותר מפוקס. השירה שלו הרבה יותר ממוקדת וזה מה שהוא אומר בשיר עצמו. אומר ומקיים.

צחי יונה רוצה ביס מהעוגה

ביצוע מחודש ל"רונה", הלהיט הקלאסי של סמיר שוקרי מסוף שנות השמונים. צחי יונה וארזיקו מנסים לקחת ביס מעוגת הנוסטלגיה התופחת. הקצב יותר מהיר, סולו הכינור שונה מזה של סמיר שוקרי ונראה שיש בביצוע הזה סיכון לא קטן. הכינור של שוקרי דומיננטי בשיר הזה לא פחות מנגינת הבולבול-טאראנג של אהובה עוזרי בשירת הסטיקר. בלעדיו השיר הזה, חסר עוקץ. למרות זאת, צחי יונה ואריזוק, עושים את המוטל עליהם ומוציאים מהשיר הזה את מה שאפשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully