וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

The Walkmen מגיעים לישראל

רוני אפרת

3.7.2012 / 16:30

חדשות מעולות: הרכב האינדי המצוין יופיע לראשונה בישראל ב-14 באוגוסט, בעקבות אלבומם האחרון והמשובח "Heaven"

להקת האינדי-רוק הניו יורקית The Walkmen תופיע בישראל ב-14 באוגוסט במועדון הבארבי בתל אביב. אלבומה החדש והשביעי, Heaven, יצא בחודש מאי השנה ונחשב לאחד הטובים של 2012 עד כה.

ווקמן נוסדה בשנת 2000, וחברים בה פול מארון, וולטר מרטין, מאט באריק, פיטר באוור, והסולן וכותב השירים המילטון לייטהאוזר. חברי הלהקת גדלו באזור וושינגטון, למדו בבית הספר ביחד וניגנו בלהקות שונות בעבר. לבסוף, עברו להארלם והפכו לחלק מסצנת הרוק הניו-יורקית בגל המשפיע בו צמחו להקות כמו הסטרוקס וטי.וי און דה רדיו.

דה ווקמן בקורדרוי, בלוג הרוק של מני אבירם

בחודש מרץ 2002, הוציאה הלהקה את אלבום הבכורה שלה, "Everyone Who Pretended to Like Me is Gone", שזכה לביקורות מעולות ולהשוואות ל-U2 המוקדמת. אלבומה השני של הלהקה יצא בשנת 2004 וכלל את הלהיט הגדול שלהם, "The Rat", מהשירים הטובים של העשור הקודם. הביקורות המשבחות אף הובילו את חברי הלהקה להיכלל בפסקול הסדרה "The O.C" עם "The Rat", מה שהביא ללהקה קהל חדש רב.

הלהקה הוציאה מאז עוד ארבעה אלבומי אולפן וכן אלבום קאברים לאלבום המשותף של הארי נילסון וג'ון לנון, "Pussy Cats". אלבומים כמו "Lisbon" ו-"You And I" זכו לביקורות מעולות ושמרו על מעמדה של הלהקה כאחת הטובות בעשור הראשון של המאה ה-21.

קוואמי על "Pussy Cats" בוואלה! תרבות

על הבאת הלהקה לארץ אמונה חברת פלאג הפקות, שהביאה לישראל את הופעותיהם של מארק רונסון, אינטרפול, סוויד, בריאן פרי, Hurts ועוד, שגם מציעה מאה כרטיסים ראשונים דרך הפייסבוק של החברה במחיר 169 שקלים במקום 189 שקלים, מחיר הכרטיס.

מתלהבים מהגעתם של The Walkmen לארץ? דברו על זה בפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • The Walkmen

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully