וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Fool's Gold יחממו את רד הוט צ'ילי פפרז בישראל

רוני אפרת

16.8.2012 / 8:53

להקת האינדי עם הסולן הישראלי לשעבר חיממה את הפפרז בסיבוב עד כה ותגיע איתם גם לפארק הירקון בהופעה ב-10 בספטמבר. נותרו עד כרטיסים ב-390 שקלים למשטח הדשא

ההיסטריה מתקרבת: ב-10 בספטמבר ינחתו רד הוט צ'ילי פפרז בפארק הירקון, זאת עם שלל הפתעות, בהן להקת החימום Fool's Gold מקליפורניה, שחיממה אותם גם בתחנות אחרות בסיבוב ההופעות העולמי. מדובר באנסמבל של חמישה מוזיקאים מסגנונות שונים המשלבים בין מקצבים ומלודיות אפריקאיות ממאלי, אתיופיה ואריתריאה עם מוזיקת סול, רוק, והשפעות של מוזיקת דאנס של שנות השמונים.

הסולן והבסיסט, לוק טופ, הוא יליד תל אביב שהיגר עם הוריו לארה"ב בגיל צעיר אך שמר על שפת האם שלו, עברית. אלבומם הראשון יצא ב-2009 עם שירים בעברית כמו "הדבש" ו"היום לא מושך". לפני כשנה, בהרכה הנוכחי, הוציאו את אלבומם השני "Leave No Trace" באנגלית, שזכה לתשומת ליבם של הפפרז.

בנובמבר האחרון, חיממה הלהקה את הפפרז בהופעות, וכן זכתה להיות להקת האינדי הראשונה ששרה בעברית באולם ה-O2 היוקרתי בלונדון. כעת טופ מקווה לסגור מעגל ולהופיע לראשונה מול קהל ישראלי בארץ הולדתו.

Fool's Gold: סולן להקת האינדי החמה של הרגע מדבר על שורשיו הישראליים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצ'ילי פפרז כפי שתיעדה אותם קלרה בלזארי, בתו של פלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפפרז ינחתו בישראל במטוס פרטי כשהם מלווים ב 70 אנשי צוות, בעוד ההכנות למופע בפארק הירקון יחלו כבר ב-1 לספטמבר עם צוות של כ-100 אנשי במה האמונים על הרכבתה. מערכות התפעול כוללות למעלה מ-380 מ"ר של מסכי וידיאו, ולמעלה מ-750 מ"ר במה.

כרטיסים ב-390 שקלים למשטח הדשא יימכרו עד גמר המלאי, שאר הכרטיסים אזלו. מארגני המופע בישראל ממליצים להגיע למתחם בתחבורה ציבורית, באופניים או ברגל.

כך נראה מופע של הפפרז בסיבוב הנוכחי בריו דה ז'נרו:

"ספישל השירים הכי לוהטים של הפפרז" שנבחרו על ידי גולשי וואלה! ומאזיני 102fm רדיו תל אביב ישודר ברדיו במוצ"ש, 18 באוגוסט, בשעה 21:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully