וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשלת לבנון זועמת על "הומלנד": "פוגעת בתדמית שלנו"

19.10.2012 / 15:14

שר התיירות הלבנוני יצא נגד העיבוד האמריקאי של "חטופים", מכיוון שסצנות אלימות מהעונה החדשה שצולמו בתל אביב-יפו כתחליף לביירות, מתארות את בירת לבנון כמסוכנת במיוחד

סדרת הלהיט "הומלנד", העיבוד האמריקאי ל"חטופים" הישראלית של גידי רף וקשת, נמצאת כעת על הכוונת של ממשלת לבנון. פאדי אבוד, שר התיירות של הלבנוני, כינה את את הנעשה בסדרה כ"שקרים" בהתייחסו לפרק השני של העונה החדשה שעלתה לאחרונה לשידור בארצות הברית, בו מוצגת בירת לבנון ואחד מרחובותיה המרכזיים, חמרה, כקן של מחבלים.

מה חשבנו על העונה החדשה של "הומלנד"? ביקורת

אבוד, שדבריו צוטטו בכלי תקשורת ברחבי העולם, אמר כי "צילומים מהסוג הזה פוגעים בתדמית של לבנון. זה לא הוגן ולא נכון, זוהי לא המציאות שקיימת כאן. אנו רוצים לפעול בצורה כלשהי, לכתוב לכותבים ולמפיקים של הסדרה ולדרוש מהם התנצלות".

עוד הוסיף אבוד כי בכוונתו לשקול תביעה נגד הגורמים המעורבים ביצירת הסדרה ושידורה מכיוון שהאופן שבה היא מציגה את לבנון עשוי להביא לפגיעה ממשית בתעשיית התיירות במדינה: "לסדרה הזאת יש מיליוני צופיים והם עלולים להשתכנע ממה שמוצג בה ולהדיר רגליים מלבנון. ביירות היא אחת מהערים הכי מאובטחות בעולם, יותר מלונדון או ניו יורק". עוד הביע זעם על כך שהפרק צולם ברחובות תל אביב ויפו, וציין שהוא "מזמין את צוות הסדרה לצלם כאן. נפגענו מהעובדה שהם צילמו בעיר ישראלית וטענו שהיא ביירות". עם זאת, יש לציין כי מדובר בהזמנה לא ריאלית בהתחשב בכך שרף, מיוצרי הסדרה, הוא ישראלי, ועל כן כניסתו ללבנון היא בעייתית.

"הומלנד" הייתה הזוכה הגדולה של טקס האמי האחרון, כשקטפה את פרסי סדרת הדרמה הטובה ביותר, התסריט הטוב ביותר לדרמה והשחקן והשחקנית הטובים ביותר בדרמה. בטקס גלובוס הזהב אשתקד זכתה בפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר.

אולפני FOX, שאחראים על הפקת הסדרה בארצות הברית עבור רשת הכבלים Showtime, טרם התייחסו לטענות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully