וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גנגנם סטייל" שבר את שיא הצפיות ביוטיוב. ביוש, ביבר

24.11.2012 / 20:32

הלהיט הענק של Psy העפיל לראש רשימת הקליפים הנצפים ביותר בכל תולדות האתר, עם למעלה מ-805 מיליון צפיות, כשהוא עוקף את הקליפ לשיר "בייבי" של ג'סטין ביבר

"גנגנם סטייל", הלהיט הענק של הראפר והקומיקאי הדרום קוריאני Psy, שכבר שבר שיאים רבים מאז עלה לראשונה לרשת, שבר הערב (שבת) את השיא הגדול מכולם, כשהפך לוידאו הנצפה ביותר בהיסטוריה של יוטיוב, עם מספר אסטרונומי של למעלה מ-805 מיליון צפיות - 805,055,375, ליתר דיוק. בכך, עקף את השיאן הקודם, השיר "בייבי" של ג'סטין ביבר, שמספר הצפיות בו עומד על 803,732,561.

"גנגנם סטייל", שהוא מעין שיר מחאה נגד נשים בנות המעמד הגבוה בסיאול, זכה להצלחה מסחררת בין היתר בזכות תנועות הריקוד הייחודיות שלו, שזכו מאז שוחרר לאינספור מחוות, חיקויים ופרודיות. השיר הגיע לצמרות המצעדים בכל רחבי העולם וכבר שבר בעבר את שיא הלייקים של כל הזמנים (עובדה שהכניסה אותו לספר השיאים של גינס). ואמנם, ההישג האחרון שלו הוא כנראה פסגה חדשה, ובמיוחד לאור העובדה שהשיר נמצא ברשת פחות מחמישה חודשים – מאז ה-15 ביולי.

תגובתו המשוערת של ג'סטין ביבר:

מאז הצלחתו המטאורית של הלהיט שלו, הפך פסיי לכוכב בינלאומי, ולאחרונה הופיע איתו בטקס פרסי MTV, ואף התארח וביצע את הריקוד שלו בהופעה של מדונה בניו יורק. בניגוד ללהיטים ויראליים רבים, "גנגנם סטייל" ממשיך לצבור צפיות בקצב מסחרר, וצפוי לתפוס פער משמעותי בצמרת טבלת הצפיות בשבועות הקרובים.

צפו: כוכבי הפסטיבל עושים "גנגנם סטייל"

"גנגנם סטייל" יצא משליטה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully