וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלאניס מוריסט: איזה מהלהיטים עוברים את מבחן הזמן?

ההופעה של אלאניס מוריסט בישראל היא לא בדיחה של סטטוסים משנות ה-90, היא המציאות - עזרנו לכם להתכונן ובדקנו אילו מהשירים שיבוצעו עוברים את מבחן ואילו עדיף לשכוח

Head Over Feet

נכון שקצת קשה להאמין, אבל פעם היתה מציאות בה הגיעו עוד אמנים מהמקום המוזר הזה שקוראים לו קנדה, מלבד ג'סטין ביבר וקרלי ריי ג'פסן, כן? אלאניס מוריסט, ששני אלבומיה הראשונים יצאו רק במולדתה, הוציאה את אלבומה השלישי בהפצה בינלאומית בשנת 1995 וקראה לו "Jagged Little Pill". כמעט כל שיר ממנו הפך להצלחה פסיכוטית, כמו גם השיר הזה.

גזר הדין: בסך הכל נשמע כמו שיר שטיילור סוויפט לגמרי היתה מוציאה היום. עובר.

Ironic

ללא עוררין, הלהיט הכי גדול של מוריסט, עם הקליפ שבזמנו הרקיע שחקים ברמת המגניבות שלו-בעיקר עם דמותה של מוריסט שהתהדרה בתסרוקת הצמות וסוודר הגולף הצהוב. האין זה אירוני? מאוד. אבל מה שיותר אירוני הוא שמאז השיר הזה לא היה למוריסט שום להיט שמתקרב לרמות הפופולריות שלו ושעדיין די שכיח להיתקל בו בבתי קפה כאילו אנחנו לא בשנת 2012.

גזר הדין: עובר בשם הנוסטלגיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

You Learn

עוד סינגל מ"Jagged Little Pill", בו האופן שבו מוריסט מבטאת מילים מסוימות יכולה קצת לחרפן למען האמת. הדבר הכי טוב בקליפ לשיר זה כמובן הקטע בו טיילור הוקינס (המתופף המעולה הפו פייטרס טרם הפירוק, שניגן עם מוריסט באותה התקופה) משגר אל פרצופה עוגת קצפת. שמישהו יעצור את השירה המעצבנת הזאת.

גזר הדין: אלא אם את מתבגרת בת 17 שלומדת כעת לבגרות בלשון והשנה היא 1996, אפשר לקפוץ להפסקת פיפי כשמוריסט תבצע את השיר בהופעה.

Woman Down

שיר מתוך אלבומה האחרון של מוריסט שיצא בקיץ האחרון, "Havoc and Bright Lights". חשוב לא להתבלבל עם הלהיט של ריהאנה בעל השם הדומה - "Man Down". הניסיון של מוריסט ליישר קו עם סאונד מעט יותר עדכני יותר אולי לא מצליח בטירוף אבל בהחלט ראוי להערכה ובעל פוטנציאל. לפחות לא מדובר בפתטיות של כריס קורנל, למשל, שבחר לעבוד עם טימבלנד ויצר אסון.

גזר הדין: עובר - יהיה כיף למי שעוקב אחרי מוריסט מקרוב והפוגת נענוע ראש די בסדר למי שהפסיק לעקוב אחריה מאז רצח רבין.

You Oughta Know

קיתונות של מילים כבר נשפכו על השיר שגדל להיות אחד מהמניפסטים הכי גדולים של מוריסט. אחד מהחידושים באלבום "Jagged Little Pill" ממנו הוא לקוח, היו הטקסטים הזועמים והחדים שלה - לא עוד "למה שברת את ליבי" כי אם "איך יכולת לרמות אותי ככה חתיכת בנזונה עלוב". המחמאה הכי גדולה למוריסט היתה כשביונסה ביצעה את השיר בהופעה ההיסטורית שלה בפסטיבל גלסטונברי בשנה שעברה.

גזר הדין: חי ובועט.

Hand In My Pocket ו-Thank You

אם להסתמך על הופעותיה האחרונות של מוריסט, אלו הם שני השירים אותם היא נוהגת לבצע בהדרן. הראשון לקוח מהאלבום השלישי ואילו השני מתוך אלבומה הרביעי שיצא ב-1998, "Supposed Former Infatuation Junkie". הראשון משתמש בתעלול סילסולי מפוחית סטייל בוב דילן על רקע טקסט מאוד מוריסטי, ואילו השני סתם מטרחן, במיוחד אם לוקחים החשבון את קליפ העאלק עירום שליווה אותו.

גזר הדין: "יד בכיסי" עוד מסוגל לסחוב אבל "תודה לך" גמר את הסוס עוד לפני שיצא רשמית.

אלאניס מוריסט תופיע באיצטדיון נוקיה ביום שני (3.12) בשעה 21:00. לפני המופע, בשעה 19:00 יתקיים תקלוט של די.ג'יי דלית רצ'סטר, ב-19:30 יתקיים חימום של נתן גושן וב-20:00 מופע קצר של Soul Eye

אלאניס מוריסט בישראל - צפו בתמונות ראשונות

מחכים להופעה של אלאניס מוריסט? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully