וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הליפ סינק של ביונסה מסתבכת

23.1.2013 / 17:06

הזמרת, שככל הנראה ביצעה את המנון ארצות הברית בהשבעת הנשיא אובמה תוך שימוש בפלייבק, פרסמה תמונות שנועדו להוכיח כי שרה אותו בשידור חי, אך רק העצימו את החשדות

הרוחות בארצות הברית מסרבות להירגע לאחר השבעתו של הנשיא ברק אובמה לקדנציה שנייה ברצף, אך לא בגלל גודל המעמד, כי אם בגלל העובדה שביונסה שרה באירוע את המנון המדינה בליווי פלייבק. הופעתה של ביונסה קצרה בסך הכל שבחים, חרף הבעיות הטכניות המסתוריות שהפריעו לזמרת, אך הציבור האמריקאי מזועזע מן הידיעה כי ביונסה השתמשה בפלייבק לשירת ההמנון, והספקולציות סביב התקרית המביכה רק הולכות ומתרבות.

אתמול (שלישי) הודיעה דוברת התזמורת שליוותה את הזמרת, קריסטין דובויס, בראיון לוושינגטון פוסט כי "התזמורת הקליטה את השירים של כל הזמרים, אבל רק בשל ביונסה באמת השתמשו". עוד הסבירה דובויס כי התזמורת "קיבלה הוראה ברגע האחרון להשתמש בהקלטה המוכנה של השיר".

בהמשך לדברים, כאשר הידיעה על כך שהזמרת שרה למעשה בליפ-סינק, אמר לתקשורת האמריקאית גורג'י וולף, דובר המארינס, כי "לביונסה לא היתה אפשרות להגיע לחזרות, מאחר ולוח הזמנים שלה היה עמוס מדי". הדבר הוביל לכך שהתזמורת היתה חייבת להקליט מראש את השיר עצמו ואת קולה של הזמרת בכדי למנוע מבוכה. לאחר מכן הוסיף וולף הצהרה עמומה כי "אף אחד בתזמורת המארינס לא באמת יכול לקבוע האם השירה של ביונסה הוקלטה מראש או התבצעה בהופעה חיה". דובויס התראיינה גם לעיתון הניו יורק טיימס ואמרה כי היא לא יודעת מדוע הוחלט על הצעד המשונה: "זה לא בגלל שביונסה לא יודעת לשיר. כולנו יודעים שביונסה יודעת לשיר והתזמורת של המארינס יודעת לנגן". מנהל תזמורת המארינס, מייקל קולברן, אישר כי נואלס עשתה ליפ סינק, וטוען שעקב תנאי מזג האוויר הקשים והקור העז, מארגני ההשבעה החליטו ללכת על בטוח ולהקליט הכל מראש - גם את התזמורת וגם את ביונסה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנסה להוכיח את חפותה. ביונסה בחזרות לביצוע ההמנון מתוך האתר iam.beyonce/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכיוונה של ביונסה לא נתקבלה שום תגובה רשמית, אך הזמרת זוכת הגראמי לא נשארה אדישה לביקורת, ופרסמה באתרה הרשמי תמונות אשר מוכיחות כי היא אכן השתתפה בסשן חזרות של שירת ההמנון. תמונה אחרת שהעלתה ביונסה מציגה אותה אוחזת בסקסופון, כנראה בניסיון להוכיח כי אכן שהתה באותו החדר עם תזמורת המארינס. שום תמונה לא מציגה אותה לצד הנגנים.

זו אינה הפעם הראשונה בה זמרת משתמשת בפלייבק בכדי לשיר את ההמנון האמריקאי - לביונסה קדמה הזמרת המנוחה וויטני יוסטון, שעשתה כן כששרה את ההמנון בהופעתה במשחק הסופרבול בשנת 1991. בשנת 2009, הצ'לן יו-יו מא סיפר כי בעת שהשתתף כנגן בהשבעה הראשונה של ברק אובמה לנשיאות, נאלץ אף הוא להשתמש בהקלטה של נגינתו עקב הקור העז שמקשה על נגינה ראויה.

מה דעתכם - לייב או פלייבק? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully