וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארץ נהדרת" בדרך למוזיאון עם תערוכת צילומים חדשה

10.3.2013 / 11:34

”יש לנו ארץ”, תערוכה שתעלה באפריל במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב, חוגגת עשור לתכנית עם צילומים מכל העונות, כולל תמונת מחזור של חברי הפאנל לדורותיו

לקראת יום העצמאות ה-65 יקיים מוזיאון ארץ-ישראל בתל-אביב תערוכת צילומים המוקדשת ל"ארץ נהדרת", שתסכם עשר עונות של תכנית הסאטירה המצליחה. התערוכה, אותה אוצר הצלם אלדד רפאלי, תביא את סיפורה של התכנית מבעד לעדשתם של מבחר צלמים שליוו את ההפקה מאחורי הקלעים לאורך השנים, ובהם גם אנשי הצוות והשחקנים עצמם. על פי הצהרת המארגנים, התערוכה אמורה לחשוף בין היתר את הכוכבים מתחת לאיפור וגם את הרגעים הפחות זוהרים שלא מגיעים אל המסך.

בנוסף לכך, תוצג במסגרת "יש לנו ארץ" תמונת מחזור של שחקני "ארץ נהדרת" לדורותיה – תמונה שצולמה במיוחד לכבוד התערוכה. אורנה בנאי, דב נבון, אסי כהן, ערן זרחוביץ' ומאור כהן, שכיכבו בתכנית בעבר, יצטרפו לצורך הצילומים לאייל קיציס ולחברי הקאסט בעונה הנוכחית: אלי פיניש, מריאנו אידלמן, טל פרידמן, עלמה זק, יובל סמו, שני כהן, רועי בר נתן, ירון ברלד וליאת הר לב.


"ארץ נהדרת" עלתה לשידור בקשת בנובמבר 2003. לאורך העשור האחרון עסקה התכנית בסיקור קומי וסאטירי של הפוליטיקה והתרבות המקומית, ליוותה שלוש מערכות בחירות, שלוש מלחמות וכן את המחאה החברתית של שנת 2011. עם השנים הפכה התכנית למלכה הבלתי מעורערת של ההומור בארץ, ויש אף מי שכינו אותה "מדורת השבט" של הטלוויזיה הישראלית.

"יש לנו ארץ" תוצג במוזיאון ארץ-ישראל בתל-אביב בין התאריכים 10-24 באפריל.

מתכננים ללכת לתערוכה? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ארץ נהדרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully