וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגן הכוח של ניקול ראידמן - כסף לא מוחק וולגריות

לילך וולך

25.4.2013 / 18:11

אירוע ההשקה שערכה לעצמה ניקול ראידמן, היה לא פחות ממעורר בחילה. שוב הוכיחה ה"מעושרת" שכל הכסף שבעולם לא יכול לקנות לך מודעות או עמוד שדרה מוסרי

לא צריך להיות יפה נפש במיוחד, בשביל לרצות מי פה לגרגר אחרי שהקאת מהאירוע האקסטרווגנטי שהפיקה לעצמה ניקול ראידמן השבוע. האליבי שניפקה הגברת ראידמן הוא השקת הבושם החדש שלה - מאדאם דה למי אכפת. כמובן שראידמן, כמו הראידמן שלמדנו להכיר בעונה הקודמת של "מעושרות", ושתיכף חוזרת לעונה נוספת, השיקה בפועל את עצמה. שוב.

אם המשתתפות האחרות בתוכנית המושמצת – די בצדק – היו מפלצות תהילה וכסף; הרי שניקול ראידמן היא הרובוטריק הענק שהיה נוצר לו כל העשירים המושחתים היו מתחברים יחד. חסרת בושה, חסרת מודעות ומתודלקת בתחושת מגיע-לי שמקורה בעבר פחות זוהר מההווה, ערכה לעצמה ראידמן את ערב הקריוקי היקר ביותר שנערך ככל הנראה אי פעם – אירוע שהגברת רמזה, ולא ממש בעדינות, שעלה בסביבות ה-10 מיליון שקלים.

ניקול ראידמן. עידו שחם
אם היא רק היתה יכולה לאכול כסף, זה מה שהיתה עושה. ניקול ראידמן/עידו שחם

כבד האווז, הקוויאר, התותים שהוטסו, הפרחים שהוטסו, הדוגמניות שהוטסו – כל אחד מהם הוא רק כיסוי לדבר האמיתי; אם ניקול ראידמן היתה יכולה ללבוש כסף, לאכול כסף ולהושיב את אורחיה על ערימות מהודקות של שטרות – זה מה שהיתה עושה. למעשה, זה בדיוק מה שהיה – שהרי שום דבר במפגן הכוח הדוחה הזה, לא נבחר אלא על פי היכולת שלו לגלם במהות שלו כמה שיותר כסף.

בתוך בריכת הכסף שאירגנה לעצמה הגברת, שחו כמה כרישים מסדר הגודל הכלכלי שלה (או מדויק יותר לומר, של מי שהוצא מהארון רשמית כבן זוגה – מיכאל צ'רנוי המיליארדר), וגם לא מעט דגי רקק שנראה היה שקצת פחות נוח להם להסתובב במקום בו הם יכולים להפוך לארוחת הצהריים הבאה. מי שהגיע מסיפור אחר – אבל בעצם ממש לא – הוא חבר הכנסת אביגדור ליברמן. הקשר הקרוב בין צ'רנוי וליברמן הולך אחורה פחות או יותר עד לנקודה בה ניקול ראידמן החלה ללמוד בבית ספר יסודי. אז קשרי הון ושלטון נערכו מתחת לשולחנות, היום הם שמחים להתחבק מול הפפראצי עם פירורי קוויאר על השפתיים. היי, העניים האלו כל כך טיפשים שהם נהנים רק מלצפות בעשירים אוכלים אוכל טעים!

מתלבשים על השטיח האדום באירוע בהשקת בושם ניקול ראידמן, תל אביב, 24 אפריל 2013. דייב שחר
לא מכירה אף ערך חוץ מערך הדולר. ניקול ראידמן והחברות לעונה השנייה של "מעושרות"/דייב שחר

ראידמן יכולה לקשקש כמה שתרצה על הזכויות שלה, על המיסים שהיא משלמת, על כך שלא גנבה מאף אחד. מנגד יכולים האנשים להחליט שהיא דוחה מאוד, ושאת הוולגריות האינהרנטית שלה לא יוכל אף בושם יוקרתי לטשטש. ראידמן שלחה את הקנאים "להתפוצץ", בעוד אחד מהשירים שהיא שרה בקריוקי המביך של עצמה. אין מה לקנא בניקול ראידמן, לא בטוח שהעסקה שהיא עשתה זו הדרך הטובה ביותר לבלות את החיים. אבל בעיקר אין מה לקנא בניקול ראידמן כיוון שהיא לא מכירה אף ערך מלבד ערך הדולר.

צפו ברגעים מתוך ההשקה של ניקול ראידמן

מה אתם חשבתם על האירוע שערכה ניקול ראידמן? כתבו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully