וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה פרץ ישפוט ב"אקס פקטור"

20.5.2013 / 16:40

הזמר והיוצר, שעד עתה שימש כחלק מפאנל השופטים של "כוכב נולד" ו"בית ספר למוזיקה" של קשת, מצטרף כשופט בריאליטי הכשרונות של רשת

המוזיקאי והיוצר משה פרץ מצטרף כשופט לתכנית הריאליטי "אקס פקטור" של הזכיינית רשת, זאת לאחר ששימש עד לאחרונה כשופט ב"כוכב נולד" ו"בית ספר למוזיקה" של הזכיינית המתחרה קשת. בימים אלה מלוהקים השופטים לעונה הראשונה של התכנית, ופרץ יצטרף אל רמי פורטיס. בהמשך צפויה לצאת הכרזה על שני השופטים הנוספים שיצטרפו לתכנית.

"כאמן ויוצר אני מרגיש מחויב לעצמי ולקהל המעריצים שלי - לחדש, לרגש ולהביא תמיד את הדבר הבא, בכל תחום", אמר פרץ. "בחרתי להצטרף לתכנית הטלוויזיה 'אקס פקטור'. זהו הפורמט המנצח והמוצלח ביותר לטעמי בכל העולם. אני מתרגש לקראת תחילת העבודה על הפרויקט הענק הזה".

ארז בן הרוש, סמנכ"ל התכניות של רשת: "אנו גאים שמשה פרץ, מהיוצרים החשובים ביותר שהולידה תעשיית המוסיקה הישראלית מצטרף כשופט ל'אקס פקטור'".

"אקס פקטור" בנויה מחמישה שלבים: אודישנים מול רשת ומפיקי התוכנית, אודישנים מול השופטים, מחנה אימונים, ביקור בית בבתי המתמודדים, ושלב ההופעות החיות. "אקס פקטור" שודרה לראשונה בבריטניה על ידי ITV שהינה שותפה של רשת בחברת פיתוח והפקת הפורמטים שהוקמה לאחרונה על ידי שתי החברות בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully