וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורי מונטית', כוכב "Glee", מת ממנת יתר, הוליווד נפרדת בציוצי טוויטר

14.7.2013 / 8:32

המאבק הממושך בהתמכרות לסמים, הגיע לסיומו המצער, כשמונטית' (שהיה מאורס לליה מישל) נמצא אתמול ללא רוח חיים. קים קרדשיאן, טיילור סוויפט ואחרים נפרדים בצער

yes

יום עצוב לתעשיית הטלוויזיה האמריקאית: קורי מונטית', כוכב "Glee" המגלם בסדרה את דמותו של פין, נמצא אתמול (שבת) ללא רוח חיים בבית המלון פסיפיק רים שבוונקובר. מונטית', שככל הנראה מצא את מותו כתוצאה ממנת יתר, נאבק בחודשים האחרונים בהתמכרות ממושכת לסמים. הוא היה בן 31 במותו.

מונטית', בן הזוג של ליה מישל, המככבת לצדו בסדרה כרייצ'ל ברי, (השניים היו אמורים להינשא), נכנס לבית המלון בוונקובר ב-6 ביוני והיה אמור לצאת משם היום בבוקר. משלא יצא, אנשי המלון פרצו לחדרו ומצאו שם את גופתו. הוא בילה את שעות הלילה המוקדמות של שבת עם חברים, אולם חזר לבדו לבית המלון. השמועות על מותו החלו להתרוצץ ברחבי הרשת, ולאחר מכן אישרה אותן המשטרה.

נציגי הוליווד - זמרים, שחקנים וקולגות שונים התייחסו למותו הטרגי של השחקן הצעיר. טיילור סוויפט כתבה בטוויטר שלה כי היא "נטולת מילים, ומהסיבה הגרועה מכולן", דמי לובאטו כתבה בהתייחסותה "נוח על משכבך בשלום קורי מונטית', טרגי באופן שלא ייאמן", ועוד הוסיפה התייחסות אישית לליה מישל, בת זוגו לחיים ובסדרה "glee" – "בבקשה התפללו עבור ליה".

"אין לי מילים", ליבי נשבר", כתבה דוט מרי ג'ונס, המגלמת את שאנון ביסט בסדרה המצליחה, בחשבון הטוויטר שלה בעקבות הדיווח על מותו של מונטית'. היא כינתה אותו "חבר נפלא" ו"מדהים". השחקנית זואי דשנל צייצה: "איזה אובדן טראגי לחלוטין של בחור צעיר ומוכשר ביותר".

האודישנים של קורי מונטית' וליה מישל לסדרה "glee"

עוד סלבריטאים שונים ורבים התייחסו בזעזוע ובצער למשמע ההודעה על מותו המוקדם והטרגי של הזמר והשחקן הצעיר, ביניהם קים קרדשיאן שכתבה אף היא בחשבון הטוויטר הפעיל שלה "הרגע שמעתי על מותו של קורי מונטית'. כל כך עצוב, תפילותיי למשפחתו, מתפללת גם עבור ליה! מילים לא יצליחו לתאר מה הם ודאי מרגישים".

מונטית' נכנס לתכנית גמילה בחודש מרץ האחרון, בניסיון לעצור את החמרת ההתמכרות שלו ולהחזיר את עצמו למסלול פעילות תקין. לא היתה זו הפעם הראשונה בה הוא מאשפז את עצמו במסגרת שכזו: מונטית' נכנס לתכנית גמילה לראשונה כשהיה בן 19 - כאשר ההתמכרות שלו לסמים ואלכוהול החלה זמן רב לפני הכניסה לעסקי השעשועים, עוד בגיל 13. בעבר ציין במספר ראיונות כי הוא חש בר מזל על כך ששרד את גיל הנעורים. הוא כיכב ב"Glee" מאז שנת 2009, ולאחרונה נקשר שמו במספר סרטי אינדי שהיו עתידים להצטלם בחודשים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully