וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלוק מצטרף למאבק בהומופוביה של ממשלת רוסיה

27.8.2013 / 15:27

המועדון התל אביבי ייקח חלק באירוע המחאה הבינלאומי Promote Diversity, שיתקיים במקביל גם בברלין, מינכן וניו יורק, ויקיים מסיבה שהכנסותיה ייתרמו לארגון All Out

מועדון הבלוק בתל אביב מצטרף לאירוע המחאה הבינלאומי Promote Diversity כגד המדיניות הדיכוי ההומופובית של ממשלת רוסיה, המעניקה תוקף חוקי לרמיסת זכויותיהם של הומואים, לסביות, טרסג'נדרים, ביסקסואלים ותומכיהם. במסיבה, שתתקיים ב-12 בספטמבר במועדון, כשמקביל אירועים דומים יתקיימו גם בברגהיין בברלין, באאוטפוט בניו יורק ובהארי קליין במינכן, יתקלטו Move D ומאנו לה טאף, כאשר כל הרווחים מקופת הכניסה ייתרמו לארגון זכויות הלהט"ב הבינלאומי All Out.

לסביות והומואים בהפגנה נגד חוק הומופובי ליד הדומה של רוסיה, מוסקבה, יוני 2013. AP
יוני 2013, מוסקבה: הפגנה נגד החוק הפוגע בלהט"בים/AP

החוק החדש ברוסיה, שאושר בהצבעה ללא מתנגדים, בין היתר גם על ידי נשיא המדינה ולדימיר פוטין, אוסר על מה שמוגדר כ"תעמולה הומוסקסואלית" כשהוא מיועד, לפי ההגדרה, להגן על בני נוער מפני תכנים "לא הולמים" ו"לא מוסריים". מאז כניסתו של החוק לתקוף, דווח לאחרונה על ריבוי מקרי האלימות מצד אזרחים וכוחות הביטחון כנגד אנשים המשתייכים לקהילה הגאה ברוסיה או כאלה ש"נחשדים" בהשתייכות לה.

"סצינת המועדונים הבינלאומית, שצמחה בגטאות של המדוכאים והמנודים, תמכה מאז ומתמיד בערכים של שוויון וסובלנות, ומהווה, ביסודה, עיר מקלט לשונה", נמסר ממועדון הבלוק. "על ידי ההצטרפות לאירועי המחאה ב-12 בספטמבר והתרומה לארגון All Out, אנחנו מקווים לתרום את חלקנו במאבק למען החופש לאהוב".

All Out הינו ארגון בינלאומי המונה קרוב לשני מיליון פעילים ומוביל קמפיינים נגד הומופוביה, בין היתר קמרון, עירק, אוגנדה, ניגריה, אוקראינה – וכעת גם רוסיה.

באשר לליינאפ המקומי, אנה וסוזאנה יפתחו את המסיבה ואביחי פרטוק ינגן אחרי Move D ומאנו לה טאף, בעוד שבחלל הסקוואט יתקלטו יוגו, אליוט וליברה דיסקוטק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully