וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו: האסון החדש של מיילי סיירוס וג'סטין ביבר

28.8.2013 / 22:21

מיילי סיירוס עדיין לא מיצתה את הטוורק: שיר חדש של הכוכבת יחד עם ג'סטין ביבר דלף לרשת. למרבה ההלם, הוא נקרא "טוורק", וכצפוי - נשמע נורא

ימים ספורים אחרי ההופעה מעוררת המחלוקת בטקס פרסי הוידאו של MTV, שכללה - בין היתר - שפשוף ישבנה במפשעתו של הזמר רובין ת'יק, מיילי סיירוס מצרפת לקדחת ריקוד הטוורקינג גם את ג'סטין ביבר. שיר משותף של השניים, יחד עם הראפר ליל טוויסט, דלף לרשת, והוא נקרא במפתיע "Twerk".

טוורקינג: הרבה יותר מסתם תחת מקפץ

השיר החדש נעטף בהרבה באסים, ככל הנראה בכדי להסוות את העובדה שגם סיירוס וגם ביבר בקושי מגרדים הגיל החוקי מלמטה וכדי להבהיר שהם כעת עברו לשלב הבוגר בחייהם - קרי השלב בו הם משחוררים שירים שנועדו להיות מלוכלכים, פרובוקטיביים, מיניים ובקיצור - כל תיאור שהם היו רוצים לנכס לעצמם. בנוסף, כיאה לעגלת הטרנדים שהשניים דוהרים עליה (לאבדון?), אווירת ז'אנר הטראפ לא נשכחה וגם קולו של ביבר מעוות באוטו-טיון כמיטב המסורת. בסופו של כל בית נשמע קולה של סיירוס כשהיא שרה "הגעתי למסיבה הזאת ועכשיו אני עושה את הטוורק! טוורק! טוורק! טוורק!".

אלבומה החדש של סיירוס, "Bangerz", כולל סינגלים כמו “We Can’t Stop” וגם השיר המשותף עם המפיק הישראלי בורגור (שגם הפיק מוזיקלית) - "Decisions". ביבר עצמו מופיע בעת בכל העולם ומדי פעם מקיא חלב על הבמה. כעת, כל מה שנותר לחכות לו זו הוכחה שגם הוא יודע לרקוד את הטוורק טוב לפחות כמו הקולגה סיירוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully