וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל ונציה: "בית לחם" הישראלי זכה בפרס יוקרתי

7.9.2013 / 12:43

סרטו העלילתי הראשון של יובל אדלר נבחר כטוב ביותר מבין אלו שהוקרנו במסגרת "ימי ונציה", שבה הוצגו 12 סרטים מרחבי העולם. התחנות הבאות: פסטיבל טלורייד ופסטיבל טורונטו

יח"צ - חד פעמי

הצלחה נוספת ל"בית לחם": סרטו של יובל אדלר זכה בפרס בפסטיבל ונציה היוקרתי. "בית לחם" הוקרן במסגרת "ימי ונציה", מודל המתבסס על "שבועיים של במאים" (Director's Fortnight) היוקרתי בפסטיבל הסרטים בקאן, ונבחר כסרט הטוב ביותר שהוצג במסגרת זו, מבין 12 הסרטים שהשתתפו. פרס זה מוענק על ידי איגוד מבקרי הקולנוע של אירופה והים התיכון (FEDORA - Federation of Film Critics of Europe and the Mediterranean).

ההקרנה בוונציה הייתה למעשה הבכורה בינלאומית של הסרט, המועמד ל-12 פרסי אופיר. הסרט צפוי להמשיך כעת לפסטיבל טלורייד ופסטיבל טורונטו היוקרתיים. הבכורה הישראלית תיערך במסגרת תחרות הקולנוע הישראלי העלילתי בפסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה הקרוב ויעלה לאקרנים ב-26 בספטמבר.

הסרט "בית לחם" מספק הצצה לעולם המותח של תחום המודיעין. הוא מגולל את סיפור מערכת היחסים המורכבת בין רזי (צחי הלוי), רכז נפת בית לחם בשב"כ, לסנפור (שאדי מרעי), אחיו הצעיר של מפקד גדודי חללי אל-אקצה בעיר. רזי גייס את סנפור כמקור כשהיה בן 15 והשקיע זמן רב בבניית הקשר ביניהם. סנפור, שגדל תמיד בצילו של אחיו, מצא ברזי חבר ודמות אב. כעת, כשהוא בן 17, מנסה סנפור לתמרן בין הדרישות של רזי לנאמנותו לאחיו וכך חי חיים כפולים ומשקר לשניהם. כשבשב"כ מגלים את מידת מעורבותו של סנפור בפעילות של אחיו המבוקש, רזי מוצא עצמו בסיטואציה בלתי אפשרית - הגבולות נפרצים ושניהם נאלצים לבחור צד.

מחכים ל"בית לחם"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully