וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל בהוליווד: השחקן רובין וויליאמס מת

12.8.2014 / 2:16

השחקן זוכה האוסקר רובין וויליאמס נמצא ללא רוח חיים בביתו בקליפורניה. וויליאמס בן ה-63 נאבק לאורך שנים בהתמכרויות לסמים ולאלכוהול וכן בדיכאון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וויליאמס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הלם ואבל בהוליווד: השחקן רובין וויליאמס נמצא היום (הלילה שבין שני לשלישי שעון ישראל) ללא רוח חיים בביתו בקליפורניה, כך לפי דיווחי התקשורת האמריקאית. טרם התבררה סופית סיבת המוות, אך כרגע הסברה היא כי הכוכב שם קץ לחייו.

וויליאמס, בן 63 במותו, השאיר מאחוריו ארון תארים עמוס בכל טוב. בין השאר, זכה באוסקר על תפקידו ב"סיפורו של וויל האנטינג", וכמו כן היה מועמד לפרס שלוש פעמים נוספות, וזאת על הופעותיו הבלתי נשכחות ב"פישר קינג", "ללכת שבי אחריו" ו"בוקר טוב, וויטנאם". כמו כן, זכה בשבעה פרסי גלובוס הזהב, כולל למפעל חיים, בשני פרסי אמי ובעוד שלל עיטורים.

וויליאמס החל את הקריירה שלו בסדרה המצליחה "מורק ומינדי". לאחר מכן עבר למסך הגדול, ונוסף לסרטים שכבר הוזכרו, שבה את הקהל בין השאר גם ב"גברת דאוטפייר", "ג'ומאנג'י", "הוק", "כלוב הציפורים" ועוד. כמו כן, תרם את קולו ל"אלאדין", "תזיזו ת'רגליים" ולסרטי אנימציה נוספים, והגיח לתפקידי אורח ב"חברים", "לואי" ועוד סדרות טלוויזיה.

בשנים האחרונות דעך מעט כוכבו של וויליאמס, ועדיין אפשר היה לראות אותו בלא מעט סרטים – למשל בתפקיד קטן, כנשיא דוויט אייזנהאור, בלהיט "המשרת", ובתפקיד הראשי ב"האיש הכי כועס בברוקלין", עיבוד מחודש תוצרת אמריקה ל"מר באום" של אסי דיין, שגם הוא הלך לעולמו השנה. בשנה האחרונה השתתף וויליאמס בסדרה "המטורפים" לצד שרה מישל גלר אולם הסדרה בוטלה בתום עונתה הראשונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וויליאמס עם מאט דיימון בסרט "סיפורו של ויל האנטינג"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וויליאמס ב"בוקר טוב וייטנאם"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני התאבדותו עוד הספיק להשתתף וויליאמס בכמה סרטים שעתה, למרבה הצער, ייצאו כבר לאחר מותו ויתהדרו בכותרת "הסרט האחרון של רובין וויליאמס" ובהם "לילה במוזיאון 3" בו הוא שב לגלם את דמותו של הנשיא המנוח טדי רוזוולט.

מותו של וויליאמס הגיע לאחר שנים שבהן נאבק בהתמכרויות לסמים ולאלכוהול וכן בדיכאון. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

"הפך את העולם למקום טוב יותר": הוליווד נפרדת מרובין וויליאמס
הלכנו שבי אחריו: הרגעים הגדולים של רובין וויליאמס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully