וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מענטש": הוליווד נפרדת מרובין וויליאמס

12.8.2014 / 3:34

זמן קצר לאחר שנודע על מותו של השחקן זוכה האוסקר רובין וויליאמס, מיהרו חבריו מתעשיית הבידור לספוד לו. "רובין הפך את העולם למקום טוב יותר", צייץ סטיב קארל

רובין וויליאמס. Kevin Winter, GettyImages
וויליאמס/GettyImages, Kevin Winter

תעשיית הבידור מתקשה להתאושש מהדיווח של מותו של השחקן זוכה האוסקר רובין וויליאמס. וויליאמס בן ה-63 נמצא ללא רוח חיים בביתו בקליפורניה, כך לפי דיווחי התקשורת האמריקאית. טרם התבררה סופית סיבת המוות, אך כרגע הסברה היא כי הכוכב שם קץ לחייו.

"העולם איבד היום שחקן אגדי ואיש מדהים. נוח על משכבך בשלום רובין וויליאמס", ספד בטוויטר ג'וני דפ. "הוא היה איש מתוק. תמיד תזזיתי, תמיד חושב. זה מי שהוא היה. אני כל כך עצובה", צייצה הזמרת שר.

"אני לא יכול להיות יותר המום ממותו של רובין וויליאמס. מענטש, כישרון אדיר, שותף למשחק, נשמה אמיתית", צייץ השחקן סטיב מרטין. "אני לא מאמינה לדיווחים על רובין וויליאמס. הוא נתן כל כך הרבה לכל כך הרבה אנשים. אני שבורת לב", נפרדה אלן דג'נרס.

"רובין, אני מצטער שכדור הארץ לא היה מספיק ראוי עבורך. מקווה שאושר ממתין עבורך", צייץ השחקן ג'ייסון אלכסנדר. "לא! רובין וויליאמס, היית כה אהוב", ספדה מיה פארו. "רובין וויליאמס הפך את העולם למקום טוב יותר", צייץ סטיב קארל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וויליאמס בסרט "גברת דאוטפייר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקנית מארה ווילסון, שגילמה את אחת מבנותיו של וויליאמס בסרט "גברת דאוטפייר", צייצה בטוויטר: "אני כל כך עצובה ומתוסכלת. אני שמחה שלא למדתי על מותו בטוויטר. סביר להניח שאתבודד מעט כעת". השחקנית ליסה ג'ייקוב, שגילמה את בתו השנייה באותו הסרט, צייצה: "אין מילים". הבמאי כריס קולומבוס, שביים את "גברת דאוטפייר", מסר בהצהרה: "היה קסום לצפות ברובין משחק. תצוגות המשחק שלו היו דברים שלא ראינו בעבר. הם הגיעו ממקום רוחני ומרוחק. הוא באמת אחד האנשים הבודדים שראויים לתואר 'גאון'".

השחקן וויל וויטון, ששיחק לצידו של וויליאמס בסרט "הפרופסור המפוזר", ספד: "רובין וויליאמס לא היה יכול להיות יותר נחמד ו/או נדיב כשעבדתי איתו ב'הפרופסור המפוזר'. לבי עם משפחתו". "נוח על משכבך בשלום רובין וויליאמס. אתה היית אחד הטובים ואחד מגיבוריי", ספד ג'ואל מקהייל. "נוח על משכבך בשלום מר וויליאמס. מעבר לכישרון אדיר, בן אדם נחמד", נפרד השחקן ג'ון קיוזאק.

"מפורסם בזכות הנחמדות שלו, מצחיק ללא חת, גאון ונשמה עדינה. איזה הפסד", ספד מייקל ג'יי פוקס. "רובין וויליאמס היה הגיבור שלי בצעירותי. אתה יודע שמישהו מיוחד כשכל העולם חושב שהוא בן משפחה", צייץ כריס קולפר. "נוח על משכבך בשלום רובין וויליאמס. רבים יזכרו אותך", נפרדה אווה לונגוריה. "רובין היה אדם מיוחד. לצפות בו יוצר היתה פריבילגיה. רובין, אתה מלאך עכשיו. נוח על משכבך בשלום", צייץ הנרי ווינקלר.

"רובין היה סופת ברקים של גאונות קומית והצחוק שלנו היה הרעם שתחזק אותו. קשה לי להאמין שהוא מת", נפרד סטיבן ספילברג.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

אחד ההספדים המרגשים הגיע בחשבון הטוויטר של התוכנית "רחוב סומסום":

אבל אולי ההספד המרגש מכולם היה הצהרתו הרשמית של נשיא ארה"ב ברק אובמה: "רובין וויליאמס היה טייס, רופא, ג'יני, אומנת, נשיא, מרצה, פיטר פן וכל מה שביניהם. הוא היה ייחודי. הוא הגיע לחיינו כחייזר אך נגע בכל אלמנט אנושי. הוא גרם לנו לצחוק, הוא גרם לנו לבכות. הוא תרם מכשרונו האדיר לכל מי שהיה זקוק לו: מכוחותינו הצבאיים מעבר לים ועד לאנשים הנמצאים ברחובותינו. משפחת אובמה שולחת תנחומים למשפחת וויליאמס, לחבריו ולכל מי שמצא את קולו תודות לרובין וויליאמס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully