וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: רובין וויליאמס תלה את עצמו

12.8.2014 / 21:14

במסיבת עיתונאים שנערכה הערב (שלישי) הודיעה המשטרה כי וויליאמס בן ה-63 התאבד ככל הנראה ע"י תלייה לאחר שניסה גם לחתוך את הוורידים בזרועותיו

רובין וויליאמס. Kevin Winter, GettyImages
וויליאמס/GettyImages, Kevin Winter

נסיבות מותו של השחקן זוכה האוסקר רובין וויליאמס מתחילות להתבהר. במסיבת עיתונאים שנערכה הערב (שלישי) הודיע השריף במחוז מארין כי וויליאמס בן ה-63 תלה את עצמו בעזרת חגורה לאחר שניסה, כך מתברר, לחתוך את הוורידים בזרועותיו. וויליאמס נמצא לבוש בחדר נעול כאשר גופו נמצא בעמדת ישיבה בזווית המעידה על תלייה. במשטרה אישרו כי לא היו סימני מאבק ואין חשד למעשה פלילי. לצד גופתו של וויליאמס נמצאה גם סכין ועליה כתמי דם.

בשלב זה לא ידוע על נוכחות סמים ו/או אלכוהול בדמו של וויליאמס. במשטרה מעריכים כי בעוד כשבועיים יגיעו תוצאות בדיקות הדם וסיבת המוות תוכרז סופית.

וויליאמס, בן 63 במותו, השאיר מאחוריו ארון תארים עמוס בכל טוב. בין השאר, זכה באוסקר על תפקידו ב"סיפורו של וויל האנטינג", וכמו כן היה מועמד לפרס שלוש פעמים נוספות, וזאת על הופעותיו הבלתי נשכחות ב"פישר קינג", "ללכת שבי אחריו" ו"בוקר טוב, וויטנאם". כמו כן, זכה בשבעה פרסי גלובוס הזהב, כולל למפעל חיים, בשני פרסי אמי ובעוד שלל עיטורים.

פרידה מהליצן העצוב: הספד לרובין וויליאמס
"מענטש": הוליווד נפרדת מרובין וויליאמס
מהו התפקיד הטוב ביותר של רובין וויליאמס? אתם בוחרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully