וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק מקדים: חולקו פרסי האמי היצירתי לשנת 2014

17.8.2014 / 13:20

"בלש אמיתי", "כתום זה השחור החדש", "פארגו" ו-"SNL" גרפו הלילה (ראשון) פרסים בטקס פרסי האמי היצירתי. לינור אברג'יל חזרה בידיים ריקות

yes

שבוע ויום לפני חלוקת פרסי האמי המרכזיים, נערך הלילה (ראשון) בלוס אנג'לס הטקס המקדים שנותן כבוד לקטגוריות ה"יצירתיות", שם מעודן לחלקים הטכניים והפחות מעניינים של האמי שנדחקים אל השוליים. כאן ניתן למצוא קטגוריות כמו צילום, ליהוק, איפור, הלבשה וכיו"ב, וכן את כל מה שקשור לעשייה התיעודית. במסגרת הזו נכחו הלילה בטקס גם לינור אברג'יל, העומדת במרכז הסרט התיעודי "מיס עולם האמיצה", העוסק בפעילות שלה למען נפגעות תקיפה מינית אחרי שנפלה בעצמה קרבן לאונס. יחד איתה נכחו גם המפיקים לטי גרובמן, מוטי רייף וענבל לסנר, והבמאית ססיליה פק. לצערם, הם נאלצו לחזור בידיים ריקות. את הפרס גרף הסרט " Life According To Sam", העוקב אחרי המאבק של משפחה להציל את בנה היחיד ממחלה נדירה וקטלנית.

באגפים האחרים היו כמה ציוני דרך נחמדים, בראשם הזכייה הראשונה של הארי שירר בפרס הדיבוב ב"משפחת סימפסון", שירר, שנמצא בסדרה מאז יומה הראשון, מדבב כמה מהדמויות הבולטות בספרינגפילד, ביניהן מר ברנז, עוזרו סמית'רז, נד פלנדרז, קנט ברוקמן ועוד רבים אחרים. עד כה הוא היה היחיד מהמדבבים המרכזיים של הסדרה שלא זכה באמי על תפקידיו הרבים בה מאז שעלתה לפני 25 שנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מברוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

באמי היצירתי מוענק גם הפרס לסדרת האנימציה, אלא שכאן לראשונה בתולדותיה "משפחת סימפסון" לא היתה מועמדת לפרס. מי שגרפה אותו היא "Bob’s Burgers", שכנתה של "הסימפסונס" למשבצת השידור ברשת FOX. הקומדיה על משפחה שמפעילה מסעדת המבורגרים רצה כבר ארבע עונות בלי הרבה באזז או רייטינג מרשים, אבל המבקרים אוהבים אותה, וכעת מסתבר שגם עמיתיהם לאקדמיה.

כדי לבזוק בכל זאת מעט אבק כוכבים על הטקס המקדים, שולבו בו בשנים האחרונות גם קטגוריות של שחקנים אורחים. בקומדיה זכו אוזו אדובה על תפקידה כקרייזי אייז ב"כתום זה השחור החדש" וג'ימי פאלון על הנחיית "סאטרדיי נייט לייב". בדרמה זכו אליסון ג'אני באופן מוצדק לחלוטין על תפקידה כמרגרט סקאלי ב"הסקס של מאסטרס" וג'ו מורטון על תפקידו כאביה של אוליביה ב"סקנדל".

עוד זכיות בולטות: בקטגוריות הריאליטי זכו התוכניות "Shark Tank" ו-"Deadliest Catch". כותביה המחוננים של "דו"ח קולבר" זכו על הכתיבה, "בלש אמיתי" זכתה על הפתיח ועל הליהוק שלה, גם "פארגו" זכתה על הליהוק בקטגוריה המקבילה במיני סדרה, ו"כתום זה השחור החדש" במקבילה הקומית. כמו תמיד זכתה HBO במרבית הפרסים – 15 סה"כ, בעיקר הודות ל"בלש אמיתי" ו"משחקי הכס"; ואחריה NBC עם עשרה פרסים שחציים על "סאטרדיי נייט לייב", התוכנית שגרפה הכי הרבה פרסים בטקס.

טקס האמי המרכזי ישודר בלילה שבין שני לשלישי, 25/8, ויועבר בשידור חי בערוצי הסדרות של yes.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully