וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמוליק קראוס נעצר לאחר שהטריד עובדים בנתב"ג

28.1.2004 / 9:30

הזמר הטריד מידי יום את עובדי נמל התעופה במהלך השבועות האחרונים בדרישה: "תטיסו אותי". הוא נעצר אתמול מיד עם שובו מאמסטרדם. מקורביו: הוא מנסה לברוח מהמציאות

הזמר שמוליק קראוס נעצר אמש בנמל התעופה בן גוריון, מייד עם שובו מביקור באמסטרדם. קראוס הטריד את עובדי נמל התעופה מידי יום בשבועות האחרונים, בהציגו כרטיסי טיסה שאינם בתוקף, ודרש ש"יטיסו אותו לאמסטרדם".

אחת העובדות בנמל סיפרה כי "בתקופה האחרונה היו ימים שהוא התיישב על כיסא גלגלים של אל על, והסתובב בין הנוסעים. לפעמים הוא השתולל כאן מפני שלא נתנו לו לצאת לחו"ל. בסופו של דבר אנשי הביטחון בשדה התערבו והוציאו אותו בכוח מהמקום".

שלשום הגיע קראוס לשדה התעופה, הפעם עם כרטיס בר תוקף, והמריא לאמסטרדם. הוא שב אתמול, ונעצר כאמור, מייד עם שובו. אחת הדיילות בשדה סיפרה ל"מעריב" כי כשהגיע קראוס לדלפק השבוע "התקשרתי לממונים עליי, כי מההיכרות שלנו איתו הבנו שהוא במצב לא טוב".

מקורביו של קראוס סיפרו כי הוא נוסע לנמל התעופה בכל יום כדי "לברוח מהמציאות": "הוא נוסע ללא כל סיבה וחוזר. יכול להיות שהוא מחפש מפלט".

ניצב משנה הרוש ממרחב השפלה הסביר כי מעצרו של קראוס נגרם בשל הפרת מעצר בית שנגזר על הזמר בנובמבר 2003, לאחר שעשה תאונה בעת שנהג ללא רישיון מכיוון נמל התעופה לתל אביב. הוא סטה מנתיב נסיעתו, התנגש במעקב הבטיחות ונפצע קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully