וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני סרטים ישראלים בפסטיבל טרייבקה

10.3.2010 / 19:50

"בודרוס" שזכה להצלחה בפסטיבל ברלין ו"גנב הכאב" ייצגו את ישראל בתחרות הרשמית לסרטים דוקומנטרים מהעולם בפסטיבל הקולנוע היוקרתי שייסד רוברט דה נירו

שני סרטים ישראלים ישתתפו בפסטיבל טרייבקה היוקרתי, שייפתח בניו יורק ב-21 באפריל, כך על פי רשימת הסרטים החלקית שפרסמו מארגני הפסטיבל היוקרתי.

הסרטים שישתתפו בתחרות התיעודית הם "גנב הכאב" של היוצר הוותיק אלכסנדר גנטלב ("האוליגרכים", "יולקי פאלקי", "כמו בבית"), העוסק במאפיה הרוסית. לאחר ההשתתפות בטרייבקה, יתחרה הסרט גם בפסטיבל דוקאביב, שייפתח בתחילת מאי.

גם הסרט "בודרוס", קופרודוקציה של ארצות הברית, ישראל והרשות הפלסטינית, שבוימה בידי ג'וליה באשה והופקה בידי ענת אבני ישתתף בתחרות. הסרט, שצולם בכפר הפלסטיני בודרוס שבגדה המערבית, זכה לפני חודש במקום השני בתחרות חביב הקהל של מסגרת הפנורמה בפסטיבל ברלין.

פסטיבל טרייבקה חייך בעבר ליצירה הישראלית - "השמצה" התיעודי של יואב שמיר, למשל, זכה בו בשנה שעברה בפרס מיוחד מטעם חבר השופטים, ו"חופשת קיץ" של דוד וולך זכה בו בשנת 2007 בפרס לסרט העלילתי הטוב ביותר.

הסרט שיפתח את הפסטיבל, כפי שכבר פורסם, הוא "Shrek Forever After", הפרק האחרון בסדרת סרטי "שרק" והראשון בהם שיוצג בגרסה תלת ממדית, שאמור להיות אחד משוברי הקופות הגדולים של השנה, אם לא הגדול שבהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully