וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"וול סטריט 2" יתעכב בחצי שנה

11.3.2010 / 1:02

סרט ההמשך של אוליבר סטון לדרמה הפולחנית שלו אמור היה להיות אחד הלהיטים הגדולים של האביב, אבל היום נודע כי אולפני פוקס דחו את הפצתו עד ספטמבר. הסיבות? לאיש אין מושג

בעוד קצת יותר מחודש היה אמור להגיע לאקרנים "וול סטריט: הכסף מדבר", שבו ממשיך אוליבר סטון לעקוב אחר ההרפתקאות הכלכליות של הברוקר תאב הצבע גורדון גקו (מייקל דאגלס). הסרט היה אמור להיות אחד הלהיטים הגדולים של האביב, גם הודות לכך שבצד דאגלס מככב בו הצעיר הלוהט שייה לבוף (סדרת "הרובוטריקים"), שנכנס לנעלי צ'רלי שין כחניכו של גקו.

אולם, ערך השוק של הסרט ספג היום מכה קשה: התקשורת האמריקאית פירסמה כי אולפני פוקס החליטו לדחות את הפצתו בכמעט חצי שנה - מה-23.4 ל-24.9. האולפן לא סיפק כל הסבר להחלטה הדרמטית הזו, אולם אפשר לשער כי מדובר באחת משתי אפשרויות.

האפשרות הראשונה היא שהאולפן מנסה לשפר את סיכוייו של הסרט לזכות באוסקר, ולכן מקרב את הפצתו ככל האפשר לתחילת עונת הפרסים. האפשרות השנייה, והנעימה פחות, היא שהאולפן לא מרוצה מאיכותו של הסרט, ולכן דוחה את הפצתו כדי שיוכל לערוך בו שינויים ולתקן את הנזק. כך או כך, ברור שלא סתם כך דוחים בצורה כה דרסטית סרט כה גדול, שעומד מאחוריו קמפיין שיווקי כה רחב, אבל רק כשנראה את התוצר הסופי נוכל לגלות אם ההשקעה בו נשאה פרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully