וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "צעצוע של סיפור 3" בראש

עינב שיף

20.6.2010 / 18:52

הסרט המדובר של פיקסאר לא הצליח לשבור את שיא הפתיחה לסרט אנימציה, אולם 109 מיליון הדולרים שהכניס בסוף השבוע הראשון להקרנתו הפכו אותו רשמית להצלחה קופתית מרשימה

אחרי מספר סרטים שלא סיפקו את המספרים אליהם ציפתה תעשיית הקולנוע בארצות הברית, "צעצוע של סיפור" פתח רשמית את עונת הקיץ, עם פתיחה נהדרת של 109 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו.

מספרים אלו ממקמים אותו כפתיחה השניה בטיבה בהיסטוריה של סרטי האנימציה, 11 מיליון דולר פחות מהפתיחה של "שרק 3". כמו כן, הסרט השווה את המספרים שהשיג "הרובוטריקים 2" ושניהם נמצאים במקום ה-10 ברשימת הפתיחות הטובות ביותר בכל הזמנים. בנוסף, זוהי הפתיחה הטובה ביותר של סרט מבית פיקסאר.

"קראטה קיד", ההפתעה הנעימה של השבוע שעבר שומר על כוח יחסי ונותר במקום השני, עם הכנסות בגובה 29 מיליון דולר וחציית קו ה-100 מיליון בתוך כשני סופי שבוע בסך הכל. "צוות לעניין" נמצא במקום השלישי בטבלה עם 13.7 מיליון דולר ואחריו נמצא "Get Him to The Greek" של ראסל ברנד עם 6.7 מיליון דולר בסוף השבוע.

בהמשך הטבלה

"שרק 4" נמצא במקום החמישי בטבלה עם הכנסות של 5.5 מיליון דולר ועם 233 מיליון דולר בארה"ב בלבד. אחריו נמצא "הנסיך הפרסי: חולות הזמן" עם הכנסות בגובה 5.27 מיליון דולר ובמקום השביעי נמצא "קילרים", שהכניס בסוף השבוע 5.1 מיליון דולר.

הסרט "Jonah Hex", עיבוד קולנועי לקומיקס בעל אותו שם בכיכובם של ג'וש ברולין, ג'ון מלקוביץ' ומייגן פוקס, רשם את האכזבה הקשה ביותר השבוע עם פתיחה מאכזבת למדי: הסרט הכניס 5.05 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו, סכום נמוך בהרבה מההערכות המוקדמות.

את העשיריה הפותחת בטבלה סוגרים "איירון מן 2", שחצה במהלך השבוע את קו 300 מיליון הדולר ובסופו הכניס לקופתו עוד 2.67 מיליון דולר ואחריו נמצא "Marmaduke", שגרף 2.65 מיליון דולר לקופתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully